16.3.2011

Come clean


Äiti siivos mun huoneen about viikko sitten ja en ymmärrä kuinka onnistun aina sotkemaan sen ihan saman tien. Tänään on siis ollut armoton siivouspäivä! Lattiat on kuurattu ja imuri heilunut. Oon aika ylpee itsestäni, koska oon tosi huono siivoamaan ja nyt siivosin enemmän kuin pariin vuoteen..Siivosin kaappejani ja sieltä lähti kirpparille neljä kassillista tavaraa. Tuli uusille vaatteille vähän tilaa :) Plussana myös tässä siivouspäivässä oli, että iskä vei vihdoinkin telkkarin pois mun huoneesta. Se on pyörinyt jo jonkin tovin nurkissa..Siivotessa tekee myös aina jotain kivoja pieniä löytöjä. Tänään löytyi mm. rahaa, pinnejä, laukkuja ja yksi kultalonkero tölkki :D Tölkki on luultavasti piilotettu yläasteaikoina äidiltä ja iskältä piiloon! Seuraava hankinta mun huoneeseen on kyllä uusi matto. Toi vanha rätti on ollut meillä jo muakin kauemmin.


Laatikoita siivotessa löysin mun kynsilakka varaston ja tuli ihan hirvee ikävä pitkiä kynsiä! Mulle jäi vaan vähän kammo niistä kynsistä, kun yks katkes tosi pahasti - jotenkin onnistuin potkasemaan sitä..:D Taidan siitä huolimatta alkaa taas kynsien kasvatus puuhiin, että pääsen käyttämään noita kaikkia ihania lakkoja.

 

Huomenna suuntana ois kuntosali näin kevyen kuukauden tauon jälkeen ja sieltä sitten sinne parturiin =) Ja sit tosiaan illalla ois vielä valmennushommia! Hyvää loppuviikkoa kaikille :)

♥ Ninni

7 kommenttia:

Lauriina kirjoitti...

Oot kyllä niin nätti :) Ja haha kuulostaa tutulta toi siivoushomma, mäkin onnistun hukuttaman huoneen aina ihan ennätysnopeesti täyteen vaatteita!

Ninni kirjoitti...

Jonna-Lauriina - Kiitos samoin :) koko teidän perhe on kyllä niin enkelinnäköstä porukkaa täynnä, ettei voi etes uskoa! Huh mä jo luulin, että oon ainoa sottapytty täällä..:D

Anonyymi kirjoitti...

Ihania kynsilakkoja <3

Anonyymi kirjoitti...

mille kirpparille viet vaatteitas myyntiin? :) oot älyttömän kaunis ja kiva blogi tää!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hah, kiitos :) olin joskus ihan intona kynsilakoista, niin ostelin niitä ihan hirveesti!

Anonyymi - Kiitos kovasti =) tää nyt on vielä vähän alku vaiheessa, mutta eiköhän tää tästä pian lähe kunnolla liikkeelle! Ja siis tosiaan en tiiä vielä tosta kirpparista, mutta luultavasti Seppälänkankaan sinne tosi isoon tai sitten jonnekki keskustaan :)

Anonyymi kirjoitti...

ois kiva jos voisit ilmotella sit mihin kirpparille viet ja vaikka pöytänumeronkin ku oisin ainaki innokas ostamaan niitä sulta :D ja tosi kiva blogi!

nii ja sitä vielä, että onnistuisko huonepostaus? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo ilmotan vaikka jossain postauksessa, kun tiedän enemmän asiasta =) Jotkut niistä vaatteista on kyllä oikeesti sit TOSI vanhoja ja oikeen muodikkaita hah ;D kiitos ja joo tottakai sellanen onnistuu =)