29.3.2011

Kirppiskamaa

Eilinen päivä meni kuntosalilla hikoillessa ja kirpputorilla pyöriessä. Kirpparilla käytiin ihan ekaks järjestelemässä meidän pöytä ja kattomassa josko ois jotain tavaraa kadonnut. Pöytä oli kun pyörremyrskyn jäljiltä! En ymmärrä miten ihmiset on voineet saada päivässä sen niinki sekasin..Noh siinä sitten siivotessa huomattiin, että sieltä oli lähtenyt ihan älyttömästi tavaraa jo tässä vaiheessa, mikä onkin tosi hyvä juttu :) Tässä ois nyt vähän juttuja mitä mä löysin itselleni nopean kierroksen jälkeen.


Elikkä nyt vihdoinkin löysin tollasen pidemmän mallisen jakun/bleiserin ja hintaakin löyty huimat 3 euroa. Sit tällänen vaaleansininen kauluspaita, jolla oli hintaa sen 2 euroa.


Ja juttu, jota mä oon niin pitkään ettinyt, mutta aina on ollut ongelma hinnan suhteen. Nyt löyty kahdella ja puolella eurolla aamutakki! Toi on vähän reilun kokoinen, mutta sehän ei haittaa. Kerkesinkin jo kyllä itse asiassa pätkäisemään kymmenisen senttiä tuolta alareunasta pois, koska tää oli melkein polvipituinen.


Sit vielä juttuja, joita äiti oli viemässä myytäväks, mut mä ankarasti kielsin ja otin tavarat itselleni; pitsibody, joka on kylläkin vähän tuunaus vaiheessa vielä. Tossa oli sellanen poolokaulus, mut mä leikkasin sen veks. Kiva nähdä, mitä tästä vielä syntyy.


Ja sit vielä REPPU..mä en ees muista koska viimeks oisin käyttänyt reppua! Tää vaan jotenkin sytytti mut. Muttamutta jos reput joskus vielä tulee oikeen kunnolla muotiin, niin sitpä mulla on jo valmiina tämmönen kiva :) ja miksenpä mä sitä vois jo nyt käyttää.


Voi vitsi mä ootan niin paljon, että pääsen huomenna iskän kanssa tonne shoppailemaan. Sinne jäi vielä niin paljon kaikkee kivaa tavaraa, mitä mä oisin halunnut. Esim. löysin sellasen ihanan valkoisen turkin ja tumman sinisen pitsipaidan. Sit mulla ois vielä tarkotuksena löytää farkkushortsit tai farkut, joista voin sitten itse tehdä shortsit :) Kuten huomaatte voi kirppariltakin löytää vaikka mitä ja vieläpä superedullisesti. Mullakin paloi vaan reilut 7 euroa!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Missä kirppareilla käyt ja missä noi sun tavarat on ? :)

Ninni kirjoitti...

Mä en itse asiassa käy hirveen usein kirppareilla, mutta jos käyn niin yleensä tuolla Seppälän Kirpputorimarketissa, jossa munkin tavaroita on myynnissä :)