9.3.2011

Naistenpäivä

Tää aamu alkoi appelsiinimehulla. Nukuin tosi pitkään, koska menin myöhään nukkumaan muurahaisten tuhoamisen takia. Meidän talossa on alkanu näkymään kauheesti muurahaisia iu! En oo saanut tänään vielä mitään aikaan. Oon kohta kuitenki lähössä matkakeskukseen ja sieltä sitten linja-autolla kohti Keitelettä. Äh mun pitäis sitä ennen vielä jaksaa pakata..


Otan koneen mukaan eli postailu jatkuu taas heti huomenissa :)
Hyvää naistenpäivää jokaiselle naiselle, pitäkää ittenne naisina!

♥ Ninni

10 kommenttia:

Enna kirjoitti...

nippana oot ihana! <3

Ninni kirjoitti...

Enna - Hahh itse vaan <3

Anonyymi kirjoitti...

kohti KEITELETTÄ? meinaatko paikkakuntaa pielaveden ja viitasaaren välillä? mitä siellä?:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jep justiin sitä paikkaa tarkotin :) Mun serkut asuu siellä!

Anonyymi kirjoitti...

eikä?:D ite oon asunu sielä nyt 17vuotta ja en kyllä ikinä muista törmänneeni suhun, vaikka kaikki siellä yleensä toisensa tietää eikä miltään voi välttyä. aika hassua sinänsä, eksyin sun blogiin pari päivää sitten ja kolusin postaukset läpi ja TADAA meinasin tukehtua karkkiin ku luki että kohti keitelettä:D harvoin kukaan edes tietää sitä.

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Oi vitsi vähän siistiä :) Joo se on kyllä vähän sellanen paikka, että joutuu kaikille aina hirveellä vaivalla selittämään missä se on eikä kukaan silti tajua :D Mut tosiaan joo käyn siellä aika usein :) Tai noh enemmän mä siellä pyörin pienempänä ja sillon oon ollut ehkä hiukan erinäkönenkin voi olla ettet oo vaa tunnistanu sillon, koska noin pienellä paikalla luulis nyt ees joskus osuneen samaan paikkaan :D

Anonyymi kirjoitti...

totta:D vitsi, mua häirii nyt ihan kamalasti :D vaikka tää on blogi ni pystytkö sanomaan sun serkkujen etunimet? tai edes iät? :D:D tää on nimittäin jotain niin outoo kun on keiteleestä kyse. heh:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Pirkko, Simo ja Anssi! Kukaan niistä ei kyllä enää asu siellä, mutta mun täti ja setä ja niiden sijaislapset kylläkin :)

Anonyymi kirjoitti...

NYT MÄ TIEDÄN SUT !!:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ai tiedät ! :D