15.3.2011

Vaatekaapin täyttöä

Kävin tänään tatuointiliikkeessä! Olin mukana, kun ystävälleni Annalle tehtiin hänen kauan haluamaansa tatuointia ;) Oon itse halunnut myös tosi pitkään jonkinlaista tatuointia ja tänään mulla ois ollut extemporena mahdollisuus sellainen ottaa, mutta mun kukkaro oli eri mieltä. Ei toi mitään ihan halpaa puuhaa ole..Ostin samalla reissulla kielikoruuni uuden pallon sekä tapin (vihdoin ja viimein).

Anna kärsii!

Kävin koululla juttelemassa opon kanssa ja saatiin hyvin suunniteltua mun tulevaisuutta jes! Siinä vierähtikin se reilu tunti. Keskustelun jälkeen kävin katselemassa hennesillä vähän uusia vaatteita ja pari juttua lähtikin iste asiassa mukaani.


Toi valkoinen paita lähti mukaan, kun maksoi vain 9,95 € ja mulla ei muutenkaan ole hirveesti mitään valkoisia paitoja plus se oli hirmu mukava päällä! Kummatkin housut jäivät kauppaan, mutta ostin yhdet toiset housut. Vähän noiden mustien housujen kaltaiset, mutta hieman ohuempaa materiaalia eli luultavasti kesällä aika kivat ja viileät. Noi punaiset shortsit houkuttaa mua hirveesti, koska ne on ihana pirteen väriset ja vielä korkeevyötäröiset!

Oli kyllä tosi hyvä päivä tänään ja aurinkokin paistoi ihanasti :) Kävin moikkaamassa Seinäjoen kavereita, kun heillä oli peli tänään Jyväskylässä. Oli huippu kiva nähdä pitkästä aikaa! Ja ainiin kävin varaamassa tänään itselleni kampaajan. Torstaina pääsen vihdoin eroon tuosta juurikasvusta ja kuivista latvoista huhhuh :)

♥ Ninni

8 kommenttia:

Enna kirjoitti...

ääääääääääää ite oooot nätttii :(
<3 ja toi sun tukka on unelmatukka

Anonyymi kirjoitti...

oot söpö ! -anna ;)

Ninni kirjoitti...

Enna - Sinäsinä enski! hah, kiitos :D

Anonyymi - Oot Anna ihan sika söpö tossa kuvassa!

Anonyymi kirjoitti...

mistä kävit ostaa uuden kielikorun ja miks? :) toi on kyl tosi nätti! saanks kysyy paljon makso? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ostin tuolta Body Conrtolista ja ihan vaan sen takia, kun en ollut pitkään aikaan ostanut uutta palloa ja tappikin pitäisi vaihtaa vuoden välein, mulla oli sama tappi kaksi vuotta hyi..:D Kiitti, mäki tykkään hirveesti! Tossa kuvassa se vaan näyttää hirmu tummalta, kun oikeesti on ihan kirkkaan turkoosi. Maksoi 8 euroa :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei ninni ostin kans just ton saman paidan sillo keskiviikkona :DDD
t. henni :DD

Anonyymi kirjoitti...

miten sä noi sun kiharat oikeen teet ? ja ootko kauankin jo harjotellu :) ?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ai ostit vai haha ;D eikö ollukki kiva päällä!

Anonyymi - Teen suoristusraudalla kierrellen ja käännellen :) En mä itseasiassa hirveen montaa kertaa oo harjotellu lähteny vaan lähinnä kokeilee, et miten luonnistuu ja lopputulos on aina vähän erilainen! Harvoin mulla näkee kiharaa tukkaa :D