14.3.2011

Esimakua

Äiti lupaili tänään, että saisin ensi viikolla uusia kevätvaatteita - ihanaa! Ajattelin tsekkailla jo etukäteen ginan, hennesin ja nellyn sivuilta millaisia vaatteita on tarjolla. Löysin paljonpaljon ihania, keväisiä vaatteita. Mulla on hirveästi tummia vaatteita ja nyt ajattelin täyttää vaatekaappiani vähän vaaleamman sävyisillä vaatteilla. Odotan jo innolla, että pääsen sovittelemaan ehkä jotain näistä.

H&M
H&M
Gina Tricot

Melkein kaikki mun takit on mustia. Mulla ei oo yhtään vaaleaa takkia, joten eiköhän nyt ois jo sellasen aika! Oon innostunu nyt tollasista pitkän mallisista bleisereistä ja innostukselle alkunsa sai mun vähän aikaa sit näkemäni uni, jossa mulla oli päällä tuollainen musta bleiser ja se näytti niin hemmetin hyvältä siinä unessa :)

Gina Tricot
nelly.com, H&M

Voisin ostaa noi kaikki paidat itselleni ihan samantien!

nelly.com
nelly.com
nelly.com

Oh god mä rakastan shortseja! Etenki korkee vyötäröiset shortsit on se juttu mistä mä pidän :) Punaset tois vähän jotain piristystä, mun niin muuten neutraalin värisiin vaatteisiin.

Gina Tricot, H&M
nelly.com
nelly.com, H&M
nelly.com, H&M

Eiköhän joku näistäkin vaatteista löydä tiensä mun kaappiin. Iskikö teihin mikään näistä vaatteista?

♥ Ninni

6 kommenttia:

Enna kirjoitti...

noi korvikset on ihania

Ninni kirjoitti...

Enna - Nii mustaki! tykkään hirveesti tollasista sulkakorviksista =)

Anonyymi kirjoitti...

mäki oon aatellu et haluisin sulkakorvikset! :) vois olla tosi kivat jo kihartas hiukset ja sitte ois sellaset ;> ja toi farkkupaita on ihana! -sara (toivottavasti hoksaat kuka sara :D )

Ninni kirjoitti...

sara - Joo hoksasin mä ;) vois sopia kyl hyvin! vielä pitää vaan opetella kihartamaan tukka kunnolla..:D

Anonyymi kirjoitti...

kirjota vähä kirjakieltä

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha, ai tääkö on sun mielestä sitä kirjakieltä :D