27.3.2011

Tuliaisia

Mun kummit kotiutuivatkin jo eilen Afrikan matkaltaan, joten he kävivät aamulla tuomassa vähän tuliaisia meille :) Sain itselleni tuollaisen seepra-avaimenperän ja toisen ömm South Africa-avaimenperän. Kummit osuivat kyllä naulan kantaan, sillä olin juuri hukannut entiset avaimenperäni ja musta noi on kyllä muutenkin tosi kivoja molemmat!


Käytiin tänään äitin kanssa viemässä kirpparille tavaraa! Mua harmittaa hirveästi, että jouduin luopumaan joistakin vaatteista, mutta ne ei vaan yksinkertasesti mahdu enää mun päälle :( Esim noi yhdet korkeavyötäröiset farkkushortsit ois ollu vielä kiva pitää itsellä. En ehtinyt tänään kierrellä kirpputorilla yhtään, mutta ens viikolla mulla on paljon aikaa :)


Tulin hetki sitten Happeen pelistä kotiin ja väsyttää jotenkin ihan äärettömän paljon. En eilen illalla jaksanut millään lukea tuota Trendiä läpi eli ajattelin kohta sujahtaa vällyjen väliin ja ahmia koko lehden, jospa nyt jaksaisin, vaikka pieni väsy onkin. Selasin jo äsken vähän lehteä ja sieltä löytyi tollaset ihanat paksukorkoiset kengät! Mä kaipaan just jotain tollasia ens kesäksi..

♥ Ninni

7 kommenttia:

Enna kirjoitti...

eiks ookki ärsyttävää kasvaa :(

Enna kirjoitti...

PS MIKÄ TOI HELLOKITTY JUTTU ON MINKÖ LAITOIT POIS

Ninni kirjoitti...

Enna - NO ON! Se on tollanen rasia :D kai?

Anonyymi kirjoitti...

Tiiätkö yhtään onks siel kirpparil enää sun vaatteita myynnis?(: oon AIVAN rakastunu sun blogiin ,ja varsinkin sun vaatteisiin,ni mietin että onks noi sun vaatteet myynnis Seppälän kirpparil ,ja oisko siel enää mitään jäljel :S

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo on siellä niitä vielä ja itse asiassa mulla ois tänään tai huomenna tarkotus viedä sinne vähän lisää myyntiin =) Kiva jos tykkäät !

Anonyymi kirjoitti...

Mikä toi toinen hellokitty juttu on ? joku vaate ?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - En nyt tiedä mitä sä tuolta tarkalleen tarkotat, mutta mulla oli siis myynnissä 2 hellokitty laukkua, yhdet sellaset hellokitty pöksyt ja toi rasia :)