30.3.2011

Inexpensive

Oh tänään on ollut ihanan lämmin päivä! Autolla kun ajoi, niin joutui ottamaan ihan takkia pois päältä, kun aurinko lämmitti niin kovasti. Olin siis viime yön kaverilla ja suuntasin sieltä aamupäivällä vaihteeksi kirpputorille vähän järjestelemään pöytää ja katselemaan, jos löytyisi taas jotain uusia vaatteita. Oon nyt kyllä sitä mieltä, että mua ei pitäis päästää yksin kirpparille..mä löydän sieltä ihan hirveesti juttuja enkä ehkä aina ihan osaa rajottaa touhua :D Noh osasin mä sit ihme kyllä loppujen lopuks sanoo itselleni, että nyt riittää, mistä oon kyllä aika ylpee! Sinne jäi nimittäin taas hirmusesti sellasia juttuja, mitä mä oisin niin kaivannut. Mutta joo nyt tosiaan näihin tän päivän ostoksiin :)

Kattelin näitä farkkuja jo aiemmin, mutta otin ne matkaan vasta tänään. Noissa on ihan jäätävät lahkeet, mut ei sellaset hienot, mitkä on taas muodissa, joten aion siis napsasta näistä shortsit :) Hintaa löytyi 5,50 € ja olivatkin siis päivän kallein juttu.


Ja sitten tällänen vähän pienemmän mallinen paita. Tykästyin tähän, koska tää on niin raikkaan värinen ja tollanen iso kaula-aukkoinen ja muutenkin en tiiä, mut jostain syystä oon vissiin vähän hurahtanu raitapaitoihin. Maksoi peräti 2 euroa!


Minni-toppi lähti myös matkaan. Mulla on hirveen vähän tollasia löysiä toppeja ja kesällä sellaset ois kivoja esim. farkkushortsien kanssa. Tää nyt ei oo ehkä ihan mun tyylinen, mut jotenki vaan niin söpö ja vieläpä tosi edullinen eli pakkohan mun oli se sieltä sit viedä.

1 €
1,50 €
1,20 €

Ja kuten huomaatte ei taaskaan mitään järjen suuria hintoja! Tykkäsin näistä vaatteista hirveesti ensinnäkin, kun kaikki on vaaleita. Ei yhtään tummaa vaatetta - hyvä minä :) Ja jos siis joku vielä ihmettelee, että mistä kirpparilta nää vaatteet oikeen on, niin Seppälän Kirpputorimarketista.

Tästä päivästä mulla ei oo oikeen mitään muuta sanottavaa. Viime yönä ei tullut oikeen kovin nukuttua, joten oon oikeestaan vaan nukkunut koko päivän ja heräsin tossa pari tuntia sitten..eli ei varmaan tänäkään yönä pahemmin väsytä. AINIIN on mulla sittenkin jotain muutakin tältä päivältä! Ihanin hetki mun päivässä oli se, kun tulin kotiin ja mulla oli vähänpaljon nälkä ja aattelin jo, et pitää ruveta kokkailemaan jotain ite, mutta ei, kun joku ihana ihminen oli paistanut mozzarellapizzan! Ja tuli ihan huippu hyvä olo, kun annoin jalankulkijoille tietä ja ne hymyili mulle iloisesti :) Tälläset pienet ilot mulla tänään.

♥ Ninni

4 kommenttia:

Enna kirjoitti...

kaikki löytää aina nii ihania vaatteita kirpparilta, en mä vaa!! MÄKI HALUAN kirpparille

Ninni kirjoitti...

Enna - Onks siellä jotain kirpputoria? :) Sit viimestää pääset, ku tuu Suomeen! Sun pitää vaan kattoo tarkemmin läpi kaikki rekit ;)

Enna kirjoitti...

löydettii vahingos yks.. tai ainaki se näytti kirpputorilta ja luki enkuks kirppari mut siel oli iha TÖRKEEN kallista!!

Ninni kirjoitti...

Enna - Noh maltat oottaa vielä hetken nii pääset täällä shoppailemaan sitten =) Koskas hei muuten tarkalleen tuut takas?