20.3.2011

Mitt rum

Joku oli siis toivonut huonepostausta ja tässä sellaista nyt olisi. Mun piti karsia hirveesti noita kuvia pois, koska tähän mahtu niin vähän ja kuvattavaa olis ollut vaikka millä mitoin. Ja jos joku ihmettelee, että miks mulla on edelleen toi sama paita päällä, niin kuvat on siis otettu eilisen siivouksen yhteydessä :) Tällänen siisti huone on hyvin harvinainen näky täälläpäin + noi maalatut seinät näyttää näissä kuvissa ihan valkoisilta, vaikka ne oikeesti on sellaset beiget. Mitä mä haluaisin täällä muuttaa ja mitkä on siis ihan realistisiakin juttuja, niin mm.
  • uusi matto
  • datauspiste (sis. tuoli ja pöytä)
  • iso taulu
  • yöpöytä
Muuten mä oon ihan semi tyytyväinen paitsi toki tää vois olla isompi, mutta se nyt ei ole mahdollista. Ja ainiin haluisin vielä kyllä kolmannen vaatekaapin ja sekin sais olla tollanen tangollinen kaappi. Jos nyt ihan rajattomin määrin saisin muunnella, niin tää ois kyllä ihan täysin erinäkönen!

 
Haha oikeen kaunis matto, tein sen yläasteella ite :D

Tällänen turvapaikka mulla :) Täällä on ollu varmaan jo vuoden tää sama järjestys ja aattelin kesän kunniaks vähän vaihtaa tavaroiden paikkoja, eli tää tuskin näyttää kovin kauaa tältä.

♥ Ninni

11 kommenttia:

Enna kirjoitti...

sun huone on niiiiin erillainen!!! ja onneks otit katostas kuvan ;) ja ps. sulla oli viimeks erijärjestys.. siit on kyl 10000000vuotta ku oon siellä viimeks käyny. ja sori minä innokas kommentoija D:

Ninni kirjoitti...

Enna - Millanen se oli sillon, ku sä oot käyny ?! :D siitä on kyllä oikeesti miljoona vuotta jo..jep katto on pysyny sentäs samana montamonta vuotta ;)

Anonyymi kirjoitti...

IHANA NIPSU ! muuttunu sikkenä siitä kun mäkin oon käyny sielä. ja ihana kun oot laittanu seinälle noi epsanjakuvat (ja puku (nalle, ym.) kuvat) : D oot ihkunaa<3

<3:lla venukki

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi Venla ne on ollu kyllä kanssa jo varmaan yli vuoden tossa :D! ite oot ;)

Enna kirjoitti...

no sänky oli ainaki oven vieressä.. muuta en muista :D

Anonyymi kirjoitti...

NINNI! näänkö väärin vai onko sun taustakuvana koneessa minä ja mira juhannuksena grillaus puuhissa!! :D ihana oot !

t. Maria

Ninni kirjoitti...

Enna - Aijaa heh :)

Anonyymi - Kyllä Maria näät ihan oikein ;) sinä oot ja hirmu ikävä!

Elilia Inrik kirjoitti...

Oho, onpa kiva huone! =)

Ninni kirjoitti...

Riikka Elina - Kiitos :) aika tavallinen kyllä!

matilda kirjoitti...

mäkin muistan sun huoneen niiin erilaisena! oli telkkari siinä kulmassa ja sänky poikittain sen ikkunaseinän vieressä tai jotain.. ja SOTKUSENA :DDDD mitä sulle on tapahtunu?! ja awawawa noi mun sun ja venlan kuvat, en edes muistanu niitä!! haha ollaan niin pikkuruisia..
miss juu nippana!

Ninni kirjoitti...

matilda - Matti oliks mulla sillon vielä ne KELTASET tapetit? :D mä oon vähän aikuistunu ;)) jooo näitä löytyy ja koneeltaki eile kattelin kuvia tosta päivästä! miss juu tuu masi