19.3.2011

Save tonight

Plääh..tänään ei oo tullu tehtyä oikee mitää. Paitsi siivosin mä huoneeni, kun se oli taas yllättäen hieman sotkuinen, ja joo hain äitin töistä. Oli kyllä taas sellasia kuskeja liikenteessä, että oisin voinu vaan pitää tööttiä pohjassa koko matkan! Hirveetä, ku jotkut ei aja ei sitten yhtään liikennesääntöjen mukaan..Plus kiva räntäsade yllätti :))

Kyllä se kesä kohta tulee!



Tehtiin äitin kanssa äsken pitsaa (kröhm valmispohjiin..) ja oli kyllä oikeen hyvää! En ymmärrä, yleensä syön ihan hirveesti, mut nyt olin jo puolikkaan pienen pitsan jälkeen ihan täynnä. Tungin kuitenkin väkisin koko pitsan naamaan. Vielä pitäis jaksaa vähän herkutella sipseillä ja äiti tossa justiin tarjos mulle vähän jotain ihme vegaanisiideriäkin :) Eli loppuilta menee herkutellessa telkkarin ääressä ja äitin kulmia laittaessa.



Mun kamerasta loppu patterit ja ne ei ollu ladattavat :( Tietäiskö joku mistä saa hyviä, ladattavia paristoja?

♥ Ninni

2 kommenttia:

kati kirjoitti...

toi kulmakarvojen ja silmäripsien värjäyssetti, niin tota pysyykö noi aineet oikeesti kuinka kauan ripsis?: o

Ninni kirjoitti...

kati - mä en noista ripsistä tiiä, ku en oo niitä vielä ikinä tolla värjänny :s mut kaipa jonku muutaman viikon :)