19.3.2011

New stuff

Huhhuh, mulla on ollu taas pari päivää hirmuisesti kaikkee tekemistä, mikä on tositosi ihmeellistä! Yleensä pummaan vaan kotona ja kuolen tylsyyteen..ihanaa vaihtelua tällänen :) Kävin siis torstaina siellä kampaajalla ja saatiin vähän erinäkönen tukka aikaan! Oon ollu suurimman osan elämästäni vaaleatukkainen ja ainainen blondaaminen ei tee kovin hyvää hiuksille. Pikkuhiljaa ollaan siis kampaajani kanssa ruvettu tummentamaan tätä kuontaloa. Värjättiin mulle jo toistamiseen tuollainen tumma juurikasvu, mutta tällä kertaa vähä vielä tummempana kuin aikaisemmin. Tossa kuvassa näyttää tosi isolta toi vaalean ja tumman ero! Ei se oikeesti oo ihan noin suuri ja toi tumma häivyttyy oikeesti tonne tukkaan. Tää kuva vaan nyt vähän ehkä vääristää :D


Tosi monet on huomauttaneet, että mulla on vähän vihertävä tukka mm. pikkulasten suusta kuulee nää oikeet totuudet. Ite en oikeastaan ollut huomannut asiaa ja tajusin vasta kunnolla, kun parturinikin sanoi tukkani vähän vihertävän. Niimpä kävin ostamassa shampoon ja hoitoaineen, jotka poistavat tukasta mineraaleja, raskasmetalleja ja veden epäpuhtauksien aiheuttamia värjäytymiä. Toivotaan, että tää tuote tehoaa :)

30 € Stop

Eilen mun oli tarkotus mennä lounaan jälkeen kaupunkiin ostamaan toi vaalea takki, jonka olin jättäny torstaina varaukseen. Mukaan lähti kuitenki vähän muutakin..

Noi wokkivihannekset on parhaita, nam!
Mick´s 64,95 €
Lindex 7 €
H&M 19,95 €

Koko loppupäivän vietinkin sitten erään kaverini luona :) Välillä tekee ihan hyvää viettää vähän rauhallisempia perjantai-iltoja.

♥ Ninni

2 kommenttia:

Enna kirjoitti...

noo eipä sun tukka paljoo tummentunu! söpö oot

Ninni kirjoitti...

Enna - Nii ei se hirveesti ainakaan latvasta, koska niille ei tehty mitään, mutta toi tyvi on kyl tosi erinäkönen huii :D sinä oot