8.6.2011

Beach

Vhoou tänään oon ollut oikeesti valehtelematta KOKO päivän rannalla! Puoli 12 mä sinne lähdin ja kaks tuntia sitten palasin. Kokeilin sitä L´Oréalin aurinkoöljysuojaa ja se toimi kyllä ihan moitteettomasti, toki olisi voinut olla vähän helppolevitteisempää, mutta kokonaisuudessaan hyvä, koska mä en palanut vaan rusketuin :) Meillä oli Annin kanssa eväänä vesimelonia, juustopatonkia sekä auringossa lämmennyttä mehua (hyi!).


Oltiin suurimmaks osaks kahdestaan, mut välillä meidän seuraan liitty muitakin! Kuten ylemmän kuvan jalat omaava Rasse-neiti :) Mulla oli myös rantalukemiseks vähän Viiviä ja Wagneria :D


Mä ajattelin jo rannalle lähtiessä, että mä en kyllä tonne veteen mene, mutta niimpä vaan löysin itteni sieltä kolme kertaa. Oli niin kuuma, että pakko käydä välillä jäähdyttämässä itseä. Vesi oli kyllä aika kylmää, vaan +18 astetta hrr!


Huomenna vissiin uusiks rannalle ja ennen sitä meinattiin käydä Annin kanssa salilla vähän pumppaamassa rautaa plus mun pitää käydä pankissa vaihtamassa rahaa sitä matkaa varten, joka on muuten ihan pian iik!

Nyt mun on kyllä pakko avautua yhdistä inhottavista kakaroista joita asuu tässä meidän lähettyvillä! Maanantaina nää pojat huitoivat tien vieressä apua, kun yksi näytti pahasti loukkaantuneelta. Pysähdyttiin äitin kanssa lähimmälle mahdolliselle pysähdyspaikalle ja juostiin tuhatta ja sataa näiden poikien luo ja kun päästiin perille, niin pojat vaan naureskeli hyvälle vitsilleen. Ai että teki mieli antaa kunnon koulutus niille!! Hädässä olevaa kuuluu auttaa ja se on rikos, jos ei auta. En ollut aiemmin nähnyt näitä poikia siis. Tänään tulin iskän kyydillä tuolta rannalta pois ja nää samaiset pojat ajoivat KESKELLÄ autotietä eivätkä väistäneet, vaikka näkivät kyllä meidän auton ajavan suoraan kohti! Mä siinä sit ikkunasta huutelin vähän totuuksia niille, kun kohdalle päästiin :D Raivostuttavia lapsosia, ei tommosta käytöstä voi suvaita (ainakaan mä :D)!

♥ Ninni

6 kommenttia:

Sara kirjoitti...

mää tiiän niin ton tunteen noitten tollasten pentujen kanssa.... oon töissä kassalla nii sitte ku siihen tulee äitinsä ja isinsä kanssa sellasia pilalle hemmoteltuja pentuja jotka vaa hakkaa vanhempiaan ja kinuaa karkkia jne nii et usko miten mun tekis mieli sanoa niille muutama totuus! :D

Anniina kirjoitti...

voi nippana onpa ihania kuvia! kiva muuten toi mun rusketusraja noista eilisistä biksuista, kauhee valkonen aalto vaan keskellä selkää! mut hei huomenna uusiks ;)

x Anni

matilda kirjoitti...

aah oon niin kade noista keleistä! täällä on umpitalvi ja vaan jotain 8 astetta, siis sisällä..... palelen täällä mun huoneessa ja haikailen tuomiolle!!
mut miks annin selässä on tollanen outo rusketusraja.. se jäi mua häiritsee. hyvä pylly ja hehe samisbiksut mutta en ymmärä tota rajaa! se on ihan liian ylhäällä bikineiks ja se on niin paksu eikä lopu mihinkään... hmmm
ja ps haha noi kakarat, olisitte ajanu päälle.

Ninni kirjoitti...

Sara - Hei mä en tiennytkään, että sä oot kassalla töissä :D Oh kuinka raivostuttavaa!

Anniina - Se raja häipy hyvin eilen ;) jeii

matilda - Mä en ymmärrä kuinka siellä voi olla NIIN kylmä! Oi Matilda hyvä voisitko, joskus ottaa ne aivot käyttöön ;) Sehän on tietenkin toisista bikineistä muodostunut rusketusraja :D Sanoinkin iskälle, että "oisit ajanu päälle!!"

Anonyymi kirjoitti...

miks sua ei oo nyt näkyny sun viime postauksissa ?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - koska mä oon yleensä siellä kameran takana se kuvaaja :D