1.6.2011

ToukoFest

Heipppa! Mulla ei oo nyt oikeestaan mitään asiaan, kunhan ajattelin tulla päivittelemään vähän näiden parin päivän tekemisiä :) Maanantaina käytiin äiskän kanssa ostamassa meille uusi pesukone, tietokone ja vähän muutakin pientä tilpehööriä, kuten eyeliner, vetoketju sekä askartelutarvikkeita. Ihanaa vihdoin mä sain kunnon eyelinerin eikä tarvi enää käyttää sitä hennesin kuraa!


Vetoketju käytiin tosiaan ostamassa siks, koska noissa uusissa housuissa toi vetskari on niin löysä, ettei pysy hetkeäkään kiinni! Arvatkaa oliko mukava olla keskustassa, kun koko ajan piti peitellä tota kohtaa :( Toivottavasti uus vetskari on vähän parempi.


Eilen mun päivä meni Toukofestin merkeissä, kun meidän seuralla oli siellä semmoinen kokeilupiste :) Jouduin heräämään jo ihan sika aikasin eikä muuten ollu helppoa.. Ja ainiin ToukoFest on siis nuorten järjestämä monipuolinen liikunnan, kulttuurin ja harrastamisen tapahtuma, mikä järjestetään Jyväskylän Hippoksella vuosittain aina samaan aikaan: lukuvuoden viimeisellä kouluviikolla tiistaina ja keskiviikkona. Tapahtumapäivistä tiistai on suunnattu alakouluille ja keskiviikko yläkouluille ja toisen asteen oppilaitoksille. Vuosittain tapahtumaan osallistuu 7000-8000 koululaista ympäri Keski-Suomea.


Tuolla festeillä on siis kaikkii erilaisia kokeilupisteitä, missä saa koittaa lajeja ja sit siellä on kaikkee kilpailuja ja esim. tanssiesityksiä :) Semmonen kiva nuorten tapahtuma! Muutapa mä en sit ookkaan tehnyt paitsi, että olin tuolla Toukofesteillä tänäänkin ja kävin myös keskustassa ostamassa vähän YO-lahjoja ;) Mulla oli päällä se mun uusi henkasta ostettu hame, joka oli aika hmm hankala sillon varsinkin, kun tuli tuulenpuuska! Muutaman kerran mulle tapahtu Marilyn Monroet :D

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Paljon toi eyeliner makso? :) kiva postaus!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ää en muista tarkkaa hintaa, mut oisko ollu jonkun 13 euron tienoilla! kiitoksia :)