30.6.2011

Day 7 in Bulgaria

Perjantai koettaa. Nyt täytyy sanoa, että perjantailta ei löydy kuvia melkei yhtään. Meidän oli tarkoitus lähteä ottamaan aurinkoa merenrantaan, koska tää päivä oli meidän viimeinen kokonainen päivä Bulgariassa. Kaiken lisäks mä olin ainoa joka ei vielä ollut käynyt meressä uimassa! Jostain kumman syystä päädyttiinkin sit taas vaihteeksi omalle altaalle..Mua ei oo varmaan ikinä väsyttäny niin paljon kuin tuona perjantaiaamuna!


Bulgariassa oli tommosia isoja lokkeja! Mä en tiedä kuinka pitkä noiden siipiväli oli, mutta noi oli ainakin kaks kertaa niin isoja kun suomen lokit. Säikähdettiin yks päivä Erikan kanssa, kun oltiin meidän huoneen parvekkeella ja yhtäkkiä naapuriparvekkeelle syöksyy tollainen jättilokki hakemaan hampurilaisen jämiä :D


Olin torstai-iltana vaihtanut yhden saksalaispojan kanssa käsikoruja. Tarkoitus oli kai vaihtaa ne seuraavana päivänä takaisin, mutta loppujen lopuks mä pidin tota korua koko loppuloman kädessä.


Päivältä ei sen enempää kuvia löydy, mutta illalta sen sijaan löytyy vielä muutama otos. Taas vietettiin alkuilta hotellilla saksalaisten kanssa :) Tää oli meidän viimeinen ilta, joten Annalla sekä mulla oli koko illan tippa linssissä. Meidän brittiystävät lähti hotellilta ja siitäkin tuli jotenkin tosi haikee fiilis, sillä niitäkään ei näe enää todennäköisesti ikinä! Ihan kauheeta :( Mä en pidä sitten alkuunkaan hyvästeistä..


Hotellilta matka jatkui kohti MeXo rantabaaria. Musta on tosi tyhmää, että oon syntynyt Suomeen! Siis no joojoo tiedän monin tavoin oon hyvin onnekas, mutta en tykkää tästä Suomen ilmastosta en sitten ollenkaan. Oispa Suomessakin lämmintä ja tommosia rantabaareja omm..:)


Käytiin jossain vaiheessa iltaa Lotan kanssa ottamassa rannalla kauniita hyppykuvia. Mun kamera ei suostunut toimimaan ja vain yhdessä kuvassa Lotta on ilmassa..:D


Mexosta lähdimme kohti Icebergiä, jonka halusimme myös kovasti nähdä :) Matkan varrella pojat halusivat pysähtyä johonkin tommoiselle ampumakojulle koettamaan taitojaan.

Of course Maisa hankki itselleen shotin!

Vodka in Finland

Tommosilla Live-kameroilla yritettiin houkutella ihmisiä tulemaan baariin! Aika kätsyä :D Tää Iceberg oli ihan siisti paikka kanssa, me ei kyllä hirveän kauan jaksettu siellä pyöriä, joten taidettiin lähteä jo vähän yhden jälkeen hotellille nukkumaan.


Mä pakkailin vielä ennen nukkumaanmenoa, koska viime tipassa pakkaaminen on ihan hirveetä ja sillon jää aina jotain puuttumaan! Meidän piti siis tosiaan luovuttaa huoneet seuraavana päivänä jo kello 12..

♥ Ninni

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

AAÖÖÖ anteeks mulla on ehkä menny jotain ohi mut miten pystyt olee Bulgariassa ja juhannuksena suomessa? wwwttttttffffff D:

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ai siis luuletko nyt, että kirjoittelen suoraan Bulgariasta näitä lomailu tekstejä ? :)

Anonyymi kirjoitti...

Kerroppas nyt ihan alkuun, mitkä paikat kannattais tsekata ja mitkä jättää suosiolla väliin? ollaan nimittäin menossa 26 pvä sunny beachille! :) ps. tosi cooleja kuvia :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - äwws mä oon tosi kateellinen.. Den Glade Viking kannattaa ehdottomasti tsekata!! Lazur oli myös hyvä paikka ja Iceberg ihan jees :) Riippuu kai vähän illasta, että mihin kaikki ihmiset on menossa..:) Pidä kiva reissu! ps. toivottavasti mä tajusin oikein tän sun "mitkä paikat" :D

Anonyymi kirjoitti...

kyllä sä olit oikeiila jäljillä :D eli ainaki tuola den glade vikingis tulee käytyä ;) eiköhän me pidetä! :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Noniin hyvä homma :)

Anonyymi kirjoitti...

Ja niinhän me pidettiin! tosi kiva viikko :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hah, hauska kuulla ;)