20.6.2011

Day 1 in Bulgaria

I'm here again! Reissu meni ihan loistavasti eikä mitään sen suurempia mutkia sattunut matkaan :) Ajattelin pitää teitä vähän "jännityksessä" ja kirjoittaa jokaisesta päivästä erikseen. Ja muutenkin me otettiin niin paljon kuvia, ettei ne edes mahtuisi yhteen postaukseen. Mä pidin meidän matkan ajan matkapäiväkirjaa, jota kirjotin tosin ihan vaan paperilappusille! Toivottavasti ne on tallessa kaikki..Tästä se lähtee ;)

Tytöt tuli hakemaan mua siis lauantaiaamuna klo 9.45. Sitä ennen oli kuitenkin ehtiny sattumaan jo yksi pikku juttu, nimittäin Annan matkalaukusta irtosi yksi pyörä :D En tiedä tarkalleen miten tää juttu eteni, mutta kuvista päätellen Erika pistettiin ruuvailemaan pyörää takaisin laukkuun kiinni.

Matkustettiin aluksi taajamajunalla, jossa oli ihan äärimmäisen kuuma! Tavattiin junassa muutama mukava suomalaismies ja pari ulkomaalaistakin tyyppiä :) Mulla ei harmi vaan ole heistä yhtään kuvia (damn se ranskalaispoika oli niin cute)..Vaihdoimme Tampereella taajamajunasta InterCityyn. Junassa oli hieman ahdasta, kuten voittekin varmaan tuosta yhdestä kuvasta päätellä.

Maisa ennusti meille matkan kulun ;)

Hypättiin junasta pois Tikkurilan kohdalla. Meillä oli vielä rutkasti aikaa, joten käytiin syömässä pitsat Tikkurilan keskustassa (?) :) Tikkurilan asemalta kulki meidän onneksemme suoria bussiyhteyksiä lentokentälle, joten matkustaminen oli tosi helppoa.

Saavuttiin lentokentälle kolmen aikoihin päivällä ja ajankuluksi pelasimme vähän korttia. Lentomme lähti siis vasta klo 19. Lentokentällä sattui ihan uskomaton juttu! Tai montakin juttua oikeastaan. Näin nimittäin neljä tuttua ihmistä ihan sattumalta :D Ensimmäiseksi näin serkkuni ja hänen tyttöystävänsä. He olivat lähdössä Rhodokselle viikoksi :) Toiseksi näin erään serkkuni kaverin töissä lentokentällä ja vielä kolmanneksi yhden vanhoista joukkuekavereistani, joka hänkin oli lähdössä Bulgariaan! Miten pieni maailma voikaan olla?!

Lentomme lähti about 30 min myöhässä, mutta sehän ei meitä haitannut, sillä meillä oli tosi hauskaa ja läppä lensi minkä kerkesi :D Oltiin kaikki siinä uskossa, että saataisiin koneessa jotain hyvää lämmintä ruokaa, mutta toisin kävi, kun käteen tyrkättiin ruisleipä juuston sekä kesäkurpitsan kerä. Annalle se ei oikein maistunut, koska hän ei voi sietää voita! Musta toi leipä oli kyllä ihan hyvää :D

Lennosta vielä sen verran, että kaikki lentoemot puhuivat vain venäjää sekä äärimmäisen huonoa englantia. Auringon laskettua lensimme pimeässä ja yhtäkkiä alkoi sataa kaatamalla sekä salamoida! Se oli tosi pelottavaa, mutta vielä pelottavampaa oli se, kun koneesta sammui yhtäkkiä kaikki valot eikä mitään kuulutuksia kuulunut. Kaiken kruunasi vielä se, kun EXIT-kyltit syttivät ja tuli joku venäjänkielinen kuulutus :D Kaikki olivat koneessa ihan paniikissa! Onneksi koneemme kuitenkin laskeutui turvallisesti maankamaralle.

Saavuimme hotellille noin puolen yön aikoihin. Veimme tavarat huoneisiimme ja lähdimme vielä väsyneinä kiertelemään SunnyBeachiä, koska emme halunneet tuhlata yhtä iltaa! Muut söivät jotain perunakanatsydeemiä ja tilasivat Mansikka Margaritat :) Itselläni ei ollut nälkä, joten kuvailin tyttöjen syömistä.

Tavattiin vielä tommosia saksalaisia naamoja, joiden kanssa päädyttiin kuvaan :) Palattiin väsyneinä yhden aikoihin takaisin hotellille ja painuttiin samantien pehkuihin, koska aamulla oli kuitenkin semi aikainen herätys.

♥ Ninni

Laura kirjoitti...

vähän kiva ku teet tän tällei päivä kerrallaan :) lomakuvia on aina kaikkein parasta kattoo!

Anonyymi kirjoitti...

ooi oot nii kaunis :) ja ihana tää postailu mis on niiku joka päivästä erikseen tämmönen iso juttu ja paljon kuvii :) olet ihana<3

Sara kirjoitti...

hyvä keksintö tällei päivä kerrallaan! matkin sua ja teen samanlaisen sitten jos ja kun lähen tänä kesänä pariisiin ;D tosi kivoja kuvia ninni! :)

Ninni kirjoitti...

Laura - joo aattelin, et näin tää hoituis kaikista kätevimmin ja ehkä lukijoidenkin helpompi ja kivempi lukee tälleen osissa :)

Anonyymi - Kiitos paljon hih :)

Sara - Ei vitsi mä olen sulle kateellinen! ootan jo innolla, et pääsen lukemaan ;)