9.6.2011

Floppi

Kokeilin tänään ensimmäisen ja luultavasti myös viimeisen kerran kylmävahaliuskoja! En löytänyt tosta tekniikasta oikeesti MITÄÄN hyvää..Vaha tarttui joka puolelle ja sotki kaikki paikat. Mun huone on ihan täynnä vihreää mömmöä kuten myös minä. Jalka näyttää ja tuntuu samalta kuin lähtötilanteessa lukuunottamatta punapilkullista säärtä :) Onko jollain oikeasti toiminut noi vahaustsydeemit?


Mä joudun siis luultavasti tyytymään tohon höyläämiseen jatkossakin :( Ainut ehkä semmonen plussa tossa oli sittenkin, että toi ei sattunut yhtään, vaikka semmosta vähän luvattiin. Tuntu pikemminkin kivalta!

Tää päivä ei oo oikeen muutenkaan luistanut..oltiin äitin kanssa keskustassa ja yritettiin ettiä mulle shortseja, mut missään ei ollut kokoja! Tai no kaikista kivoista shortseista, mitkä oisin halunnu, ni oli vaan jäljellä 38-44 kokoja. Muuten kyllä oli hyvä päivä, sillä käytiin vaihtaa sitä rahaa mulle, olin rannalla ja mä olin koko päivän pyörällä liikenteessä!! Oon tosi ylpee itestäni, koska meiltä on pitkä matka keskustaan (6-7km).


Apua mua jännittää hirveästi toi meidän matka..Me tullaan puolikuolleina, ryöstettyinä ja ravunpunaisina takas, jos siis ylipäätään tullaan takas :D Äiti oli käynyt tänään hakemassa mun matkalaukunkin ja huomenna pitäis jo pakata jaiks!

♥ Ninni

8 kommenttia:

Sara kirjoitti...

mäki oon joskus yläasteella koittanu noita mut oikeesti ei toiminu yhtään! mulla ja mun kaverilla kävi nii et YKS liuska toimi ja sillä sitte molemmat jalat mut ei siis ei ne muut toiminu.. :s

Anonyymi kirjoitti...

mikä päivä oot lähössä sinne? hyvin se menee, muista nauttia:)

Anonyymi kirjoitti...

kyllä mulla toimi ihan hyvin ne liuskat! :)

Anonyymi kirjoitti...

hyvin meijän reissu menee !! ahah nauran ! sillo juhlitaa ;) -lotu

Anonyymi kirjoitti...

Mulla ainaki toimii liuskat, mut ne oli kuumavaha ;D t.jane

Anonyymi kirjoitti...

Sama ongelma! Toi liuska sotki mulla kanssa iha hulluna ja en meenannu saada sitä mömmöä pois jalasta! Olin ihan tahmee tollasen liuskan jälkee :D Ei ollu ihan mun juttu vissiin !

Mulla oli kyllä se että en uskoltanu repästä sitä liuskaa tarpeeks vauhilla pois nii varmaan siks jäin tahmeeks ? :D

Anonyymi kirjoitti...

liuskat toimii ja hyvin ainenki täällä!

Ninni kirjoitti...

Sara - Hyvin samanlaiselta kuulostaa :D kovin on epäluotettavia..

Anonyymi - hah vähän myöhäistä vastausta ;D mutta lauantaina oli lento!

Anonyymi - Oot varmasti joku taikuri heh ? :)

Anonyymi - Joo oon kuullu, et kuumavahat toimii paremmin ku kylmät :) täytynee testata! jos uskaltaa..

Jonata - Hah voi että kovin samalta kuulostaa :D Toi repäsy voimakkuus kyllä vaikuttaa tosi paljon ehkä sulla oli se siitä sitten kiinni :o ite vetäsin ihan hirveellä voimalla aina, mutta kaikki karvat pysy silti paikoillaan :D

Anonyymi - Äh tosi epäreilua! :D