22.6.2011

Problemos

Voi himskatti että ottaa pattiin nyt! Tässä nyt siis vaan tällainen pienimuotoinen selvennys miks mä en oo päässy postaileen.. Oon yrittäny valehtelematta ihan koko tän päivän ja eilisen illan tehdä teille uutta Bulgaria postausta, mutta jostain syystä blogger ei suostu lataamaan mun kuvia postauksiin!! Alkaa pikku hiljaa oikeesti palaa kiinni tähän. Oisko kellään mitään toista keinoa ladata kuvia tänne ? :) Vai pitääkö mun vaan kiltisti odottaa, että toi lataustsydeemi alkaa taas toimimaan..nouu en jaksa, jos siinä menee monta päivää mä haluun jo palavasti postailla :(

Hyi mä en oo ikinä tehnyt näin lyhyttä ja KUVATONTA postausta..:D

♥ Ninni

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

äää voiei oon just ootellu sulta postausta:( mut oon kuullu et muillaki on ollu just toi sama ongelma että et oo ainut! miks et muutes vastaa ikinä kommentteihin? seon ärsyttävää

Enna kirjoitti...

sulla on loppunu tila bloggerista nii varmaas siks

Anonyymi kirjoitti...

Onks sul kuvatila loppu?sit siit joutuu maksaa lisää! oou!

Anonyymi kirjoitti...

nii ja oon samaa mieltä, vastaa kans kommentteihin1

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Noniin ja postailu jatkuu taas :) Se on vaan siitä, että mä en ikinä muista vastata niihin :(

Enna - Kyllä nyt yöllä näytti kuitenkin toimivan :o mitä sit, kun se tila loppuu!?

Anonyymi - Ei ollut loppunut onneksi vielä huh huh :)

Anonyymi - Mä yritän parantaa tapani :)

Enna kirjoitti...

kerro sitku se loppuu nii kerron mitä teet :D