5.6.2011

Bra

Huhhuijakaa! Johan on ollut kiireelliset kolme päivää. Musta nyt jotenkin tuntuu, että tästä postauksesta tulee erittäin sekava, sillä tähän sisältyy nyt kolmen päivän tekemiset ja jokainen päivä on ollut tosi erilainen, mut ei voi mitää :D Eli tosiaan keskiviikkoiltana oli ne meidän perhetutun valmistujaisjuhlat, joista mulla on paljon kuvia, mutta kuvaaja ei ilmeisesti osannut käyttää mun kameraa, joten käyttökelpoisia kuvia kamerasta löytyi vain about 5 kappaletta..

Eka mentiin äidin ja isin kanssa tämän juhlakalun kotiin ja syötiin itsemme kylläisiksi, jonka jälkeen kaikki "vanhukset" häädettiin ja nuoriso jäi vielä juhlistamaan Viiviä lisää. Lähdettiinkin siitä sitten aika pian massut täynnä kohti Jyväskylän yöelämää. Meille oli varattuna bar Brasta sellainen oma loossi, jossa oli pientä naposteltavaa ja pari skumppapulloa odottamassa!


Torstai oli taas sitten ihan äärmmäisen turha päivä..mä en oikeesti kyllä nyt edes muista kunnolla, et mitä mä olen sillon tehnyt..luultavavsti vaan puutunut kotona ja käynyt illalla vähän valmentelemassa Venusta. Kuitenkin tapahtu jotain tärkeetä ja nyt joku loukkaantuu, kun mä en sitä tässä kerro, mut mulla on hirvee blackout nyt!! Perjantaista mulla onkin sit vähän enemmän kerrottavaa :)


Heräsin aamulla aikaisin ja menin ottamaan aurinkoa vähäksi aikaa, laittauduin ja lähdin isin kyydillä kohti keskustaan. Jouduin kävellä iskän työpaikalta ja siinä matkan varrella on tollanen silta, joka oli koristeltu musta hienosti ja tosi piristävästi :) Eksyin lukiolle ja huomasin pian piteleväni käsissä erotodistusta..en mä kyllä sitä lähtenyt hakemaan, mutta sellanen nyt jostain kumman syystä sattu mun käteen. Aika haikeeta..aloin melkein itkee, kun kanslisti toivotti mulle hyvää loppuelämää ja onnea tulevaisuuteen :D Vihaan hyvästejä.

Eksyin myös sinne keskustaan minne olin suunnitellutkin meneväni. Kävin äitin kanssa syömässä Sokoksen pikateriassa salaattia, joka oli muuten ihan huippu hyvää! Mun ei ollut tarkoitus ostaa mitään, mutta kiertelin ajankuluksi vaatekauppoja. Yhtäkkiä törmäsin hennesillä mun hyvään ystävään MARIIN, joka oli ollut Jenkeissä vaihdossa vuoden. Mari ei ollut kertonut melkein kenellekään tarkkaa päivää, koska tulisi takaisin Suomeen, koska halusi yllättää kaikki! Ei vitsi sitä fiilistä ja yllättyneisyyden tunnetta, kun näki ton neidin pitkästä aikaa..<3


Hengasin mun tyttöjen kanssa pitkän päivää keskustassa ja lopulta päädyin Annille yöksi, jonka kanssa en ollut ollut pitkään aikaan, sillä Anni tuli vasta ihan vähän aikaa sitten vuoden mittaiselta Australian reissultaan. Mulla oli kyllä aivan ihana perjantai ja tuommosia sais olla kyllä vielä paljon lisääkin :) Vitsi kun olis vielä niin paljon kaikkee kerrottavaa, mutta nyt väsyttää kyllä niin paljon, että pakko kömpiä sänkyyn!

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

tourulan silta eioo yhtää kivannäköne tollee koristellusti :D !

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aijaa höh :D Musta se oli jotenki hirmu kiva idea!