1.6.2011

Nelly shoes

JEEEEEEEEEEE! Mä sain äsken ihanan viestin postilta :) Ryntäsin samantien autonrattiin ja lähdin ajamaan kohti postia. Just tänään aiemmin angstasin kuinka mun kengät ei oo vieläkään tullu :D Ja muutenkin oon koko tän viikon käyny ahkerasti hakemassa postia ja aina jouduin pettymään, kun mitään posti-ilmoitusta ei laatikosta löytynyt.


Kun mä näin noi kengät, niin ne oli paljonpaljon paremmat kuin mitä ootin! Jännitin, että mahtuisko ne mun jalkaan kun näyttivät niin kauheen kaposilta, mut istuivat kyl ihan täydellisesti eikä mistään puristanut tai painanut :) Kävelykin tuntui tosi helpolta, kun niillä äsken vähän kävin tepsuttelemassa.


Ihanaa uudet kesäpopot! Mitä mieltä ootte? Voisin sujauttaa noi jalkaan jo kohta, kun oon lähdössä mun perhetutun valmistujaisjuhliin :) Juhlista sitten enemmän huomenissa.

♥ Ninni

8 kommenttia:

Laura kirjoitti...

ihana toi paketti jossa noi kengät tuli :) nelly.com on ihana ku sieltä tulee vaatteet niin nopeesti. h&m:ltä niitä pitää oottaa aina joku kuukaus ;o

Anonyymi kirjoitti...

tosi ihanat kengät ! :))

Sara kirjoitti...

laita kuvaa sitten myös noi sun jalassa! kivat on ;)

Anonyymi kirjoitti...

Jos en kattonu väärin niin näin sut eilen baarissa ja katoit kyl takas niin ylimielisestä että huhhu :D

Ninni kirjoitti...

Laura - Nii mustaki se on jotenki kiva ja aattelin säästää :D joutuuko hennesin tilauksia oottamaan oikeesti niinkin kauan :o aika kauheeta!

Anonyymi - Hih samaa mieltä :)

Sara - Kääk eilen ei taidettu kyllä ottaa yhtään semmosta kuvaa missä noi näkyis, mutta eiköhän semmosia kuvia kuitenkin tulla täällä vielä joskus näkee ku noi mulla jalassa on :)

Anonyymi - Hyvin paljon mahdollista, että olin mä, jos Brassa olit? :D Mä oon varmaan taas vahingossa onnistunut näyttämään ylimieliseltä ei todellakaan oo siis ollut tarkotus kattoo mitenkään sillä tavalla :(

Anonyymi kirjoitti...

mäkin oon huomannu että katot tosi ylimielisesti. varsinkin jos on vähänkään sua nuorempi :s

Anonyymi kirjoitti...

Vähä ihana blogi sulla Ninni ja kivoja postauksia!!:) Mietin ku oon ite menossa lukioon ja sulla tais just loppua et jos voisit tehä sun lukio ajoista jonkunlaisen kooste postauksen. Niinku kaikista kivoista tapahtumista esim. vanhoista ja abiristeilystä ja muista mitä on ollu. ois tosi kiva lukee millasta sulla oli ku ittee jänskättää :D

t: lukio-tyttö

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Aijaa tosi outoa, koska mulla on itellä paljon mua nuorempia ystäviä enkä mä mitenkään ikärasisti oo :o En ymmärrä mistä toi ylimielinen katse voi tulla, koska mä en tarkota mun katsetta sillä tavalla :(

Anonyymi - Hih kiitosksia :) Jep loppuhan tuo, ku ite päätin sen lopettaa :( Mä voin yrittää väsätä sellasta, jos löydän jotain kuvia! tsemppiä sulle ja ei sitä lukioo tarvi jännittää :)