1.7.2011

Tuliaisia Sunny Beachiltä

Nyt ois siis luvassa postausta Bulgarian tuliaisista :) Toi loma ei ollut erityisemmin tarkoitettu shoppailuun, joten mä en ihan hirveästi ottanut rahaa mukaan. Suurimmaksi osaksi shopattiin sellaisilla kaduilla, joissa oli paljon pieniä kojuja. Näillä alueilla oli usein myös aika halpaa! Miinuksena oli tietenkin se, että suuressa osassa kauppoja oli täsmälleen samat tuotteet myynnissä. Ja tosiaan en olekaan aiemmin maininnut, mutta Bulgariassa valuuttana oli leva. Hinnoissa oli helppo pysyä mukana, sillä yksi euro vastaa noin kahta levaa.

Musta tuntuu, että mä en olis edes itse löytänyt tuolta paljon vaatteita, sillä tosi moni vaatteista oli sellaisia "blingbling" bilevaatteita enkä tunne oloani kotoisaksi sellaisissa. Tässä kuitenkin muutamia juttuja, jotka lähtivät mukaan :) En muista tarkkoja hintoja, mutta suunnilleen!

Mekko 12 €
T-paita 7 €
Huppari 17 €
Toppi 10 €
Toppi 7 €
Shortsit 10 €
Aurinkolasit 5 €

Löysin vielä näiden lisäksi alusvaatteita eikä niitäkään oltu kyllä hinnoilla pilattu, sillä rintsikat maksoivat sen kuusi euroa ja alaosat vain euron! Joistakin liikeistä oli tosi hankala ostaa mitään, sillä kokoja ei ollut tarpeeksi suuria. Bulgarialaiset on varmaan jotain tosi pieniä! Noi mun pinkit shortsitkin on kokoa L. Yhdessä alusvaateliikkeessä kokeilin ihania bikineitä, mutta niistäkin mun olis pitänyt ottaa koko 42, joka oli siis liikkeen suurin koko..

Ennen kun olimme edes lähteneet reissuun, niin olin suunnitellut kaikkea mitä mun olis pakko saada. Listalta löytyy muun muassa laukku, bikinit sekä koruja. Mitään näistä en kuitenkaan löytänyt! Tuntuuko teistäkin siltä, että jos lähdette etsimään jotain tiettyä, niin sitä ei löydy ei sitten millään? Miten se voi olla mahdollista, että melkein aina käy niin! Tosi rasittavaa :D

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Hei jes löysit kumminkin ne sun shortsis ;) ja kivoja noi valkoiset paituli mekot

Enna kirjoitti...

aaaaaaaa toi supermaan paita!1 iihana :)) joo ja tiedän ainakun menee ettiii jotai nii ei varmana löydy! :D ja ku olin espanjassa niin sama juttu.. ne kaikki koot oli ihan hullun pienii ku ne ihmiset on kai pieniä? :D saksassa oli kans sama joskus..

Ninni kirjoitti...

Anniina - Nojoo noi on nyt vaa jotkut tommoset rimpulat :D tänkstänks beibi!

Enna - Mä ihastuin siihen samantien ku näin ja oli pakko saada! Joo espanjalaiset on kans tosi pieniä sielläki saa aina ottaa koon XXL että varmasti mahtuu :D tosi kummallista musta..