7.7.2011

Retro roundii

Johan mulla nyt on ollut näitä kiireellisiä päiviä. Eilen mulla oli herätyskello soimassa kello 8.00, mutta mä olin varmaan painanut sen pois päältä unissaan, sillä heräsin vasta 10.30..Mun olis tosiaan pitänyt mennä yhdeksäksi yhteen koulutukseen, mutta harmikseni nukuin sen ohi :( Lähdin siitä sitten aamutoimien jälkeen keskustaan kohti Cameleonia, jonne Mitsku ja Henni jo mua odottelivatkin. Cameleoniasta suuntasimme Hutunkiin, jossa meillä on tällä viikolla seuramme cheerleadingleiri :)


Ekan leiripäivän loputtua ystäväni Venla tuli hakemaan mua ja Nellaa. Meillä kaikilla oli kamala nälkä, joten suunnattiin ihan ekana Ahjo-Grillille haukkaamaan vähän suolapalaa. Haettiin ruoat autokaistalta ja mentiin syömään ne "luonnonhelmaan" kauniille paikalle ;) En ollut koskaan aiemmin käynyt tuolla syömässä ja ainakin toi tiputaksari oli tosi hyvä.


Meidän ruokailumme keskeytyi, kun pieni lokkiparvi tuli pörräämään yläpuolellemme. Itse juoksin karkuun, mutta Venla jäi heittelemään niille ruokaa. Lopulta yritettiin houkutella niitä lähelle ja ottaa kuvia. Noi naurulokit on muuten yllättävän rumannäköisiä..


Lokkien katselun jälkeen lähdettiin hakemaan jälkiruokaa mäkistä. Mut laitettiin auronrattiin..En oo koskaan ajanut kunnolla millään muulla autolla kuin meidän autolla sekä tietty autokoulun autolla. Oli tosi pelottavaa lähteä ihan erilaisella autolla liikenteeseen. Täytyy kyllä sanoa, että hienosti meni! En sammuttanut kertaakaan eikä mitään muitakaan ongelmia ilmennyt. Niimpä mä siis olin kuskin paikalla koko loppu illan ;)


Mukaan lähti pari tuplamakupirtelöö ja yksi McFlurry! Jälkkärit mentiin syömään Minimanin parkkikselle, kun löydettiin sieltä oivat penkit kaikille.


Tuli ihan vanhat ajat mieleen, kun sillon otettiin aina kuvia itselaukaisimella..:D Jälkkäreiden jälkeen oli vuorossa läjäpäin Venlan temppuja ;)

Hups hei ei se tasapaino aina pidä ;)

Päätettiin, että mennään kaikki Nellalle yöksi, joten meidän piti lähteä hakemaan yökamppeita. Venlan luona meitä odotti Bambi söpöliini, joka hyppäsi mun ja Nellan seuraksi autoon :)


Kun lopulta oltiin käyty meilläkin, lähdettiin käymään Köhniön rannassa yöuinnilla. Tai pikemminkin äiti lähti käyttämään kahta tytärtään uimassa :D Kun mentiin tonne, niin siellä oli lepakoita! Hyi mä en oo koskaan ennen nähnyt lepakkoa!


Vikassa kuvassa MOLEMPIEN neitosten oli tarkoitus tehdä X, mutta Nellan toinen jalka ei vissiin suostunut tottelemaan :D Kun uimisesta oltiin saatu tarpeeksi, lähdettiin takaisin kohti Nellan hoodseja. Matkanvarrella mukaan tarttui joku ihan tuntematon tyttö, joka oli odotellut bussia. Aateltiin olla kilttejä ja heittää tää tyttö kotiin :) Tuli hyvä mieli! Oli ihan huippu ilta näiden tyttöjen kanssa..niin harvoin tulee nähtyä kunnolla, mutta silloin kun nähdään niin se on kyllä sitäkin arvokkaampaa ja hauskempaa ;)

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa tosi kivalta teijän päivä! :) Onks sun kaverilla tatska? Tossa hyppykuvassa meinaan =)

Anonyymi kirjoitti...

Eivaan onko SULLA tatska?! (anonyymille tiedoks, ninni kirjotti selvästi et sen kaveri nellan jalka ei totellu eli sit niinin on pakko olla toi jolla on tatska!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Ja sitä se myös oli :) Joo on sillä tommonen söpö!

Anonyymi - Eiei, mulla ei VIELÄ ole ;) Pahoittelut, jos kirjotin epäselvästi..:D

Anonyymi kirjoitti...

LISÄÄÄÄ tällasia postauksia ! ihanan paljon kuvia ja sustakin tollasia parempia kuvia eli tilannekuvia jne : D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mm ongelmana on vaan se, että yleensä mä oon se joka on siellä kameran takana! :D