12.7.2011

Pappi, lukkari, talonpoika, kuppari, rikas..

On tää duunarin elämä sit rankkaa aijai. Eivaa mulla oli tänään oikeesti hauska päivä töissä ja aika meni jotenkin ihan äärettömän nopeesti! Ootan jo innolla huomista. Tänään oli kyllä kauhee tilanne, kun olin myymälän puolella ja mua pelottaa koko ajan, että ihmiset tulee kyselee multa jotain kirjahömpämpömppää ja sit en osaa vastata nii ai että ku tänään multa tultiin englanniks kyselee jotain. Siinä yritin sit parhaani mukaan naama punasena jotain sönkätä :D Onneks oikeet työntekijät tuli sitten apuun ja pääsin häpeämään suoritustani takahuoneeseen!

mansikka eilen
mansikka tänään! En tienny, että ne saa väriä noinkin nopeesti..

Pääsin töistä vähän kuuden jälkeen ja lähdin siitä suoraan valmentelemaan Venusta. Taivas näytti erittäin pahalta ja mulla oli vain shortsit ja t-paita mukanani, joten mun oli pakko käydä ostamassa vähän lämpimämpää vaatetta päälle. Mukaan lähti ylläriylläri ginasta joku tollainen XXXXL alennuspaita (4,90€) ja ihan perus legginsit, jotka kuultaa vähän silleen kivasti. Oikeestaan mä tarvitsinkin noita legginsejä, koska edelliset ovat jotenkin mystisesti vain kadonneet!


Ja tottakai äidin pakkaamat eväät mukana. Oli kyllä hauskat treenit tai mulla oli ainakin hauskaa..taisin olla vähän väsynyt aikaisen aamun ja pitkän työpäivän jälkeen, kun nauroin melkein koko aika! Otin salakuvia kaikista harrastajista ja nyt mulla on tietokone täynnä kauniita naamakuvia ;)


Onneksi mä sain kyydin kotiin, sillä en olis kyennyt kävelee enää metriäkään tän päivän jälkeen. Oon seisonu about öö 11 tuntia tänään..:) ja jalat kiittää. Melkeen osasin valita aamulla parhaat mahdolliset kengät jalkaan. Tai no voiko noita enää edes kengiksi sanoa.


Kotona mua odotti köyhät ritarit kera jäätelön ja mansikkahillon - nams! Oikeastaan noi oli mun veljen kunniaks joka tänään saavutti hienon iän eli siis turhat 17 vuotta tuli täyteen :D


Synttärilahjaks hän sai kavereiltaan tollasen Turtles collectionin :D


Huomenna tosiaan taas aika samankaltainen päivä kun tänään eli siis töihin, valmentamaan ja kotiin nukkumaan. Nyt sänky kutsuu mua jo kovasti, joten eikun vaan sweet dreams ;)


♥ Ninni

6 kommenttia:

piitsu kirjoitti...

Tykkään mun juurikasvusta <3

matilda kirjoitti...

onko tatu jo 17!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sehän on saman ikänen kun mä, siis iällisesti :D hullua. pikku-tatu!

meritta kirjoitti...

alko tekee mieli lettuja ...

http://strawberryswing-meritta.blogspot.com/

Ninni kirjoitti...

piitsu - sehän on se juttu nykyään ;)

matilda - NO ON :D mutta säpä ootkin kohta jo 18 heh :)

meritta - laita toni kokkaa ;) Ihan huippu hienoja kuvia sulla tuolla vou :) !

Emmi kirjoitti...

Ihanaa kun oot alkanu lisäilee tsiippakuvia!! Voi tulipas ikävä.

Ninni kirjoitti...

Emmi - Ha joo nykyään kannan kameraa joka treeneissä, niin välillä hauska laittaa tänne jotain kuvia ;) Mä niin tiedän mistä sä puhut!!