15.7.2011

Örrimörri

Pienesti sievästi myöhässä tää tän iltainen postaus, mutta mun illan suunnitelmiin tuli muutos, koska Rasse oli palannu justiin Ruotsista ja mä näin sitä treenien jälkeen. Rasse vei mut Laajavuoren Hyppytorniin, josta näki koko Jyväskylän! Tuolta ylhäältä näki oikeen kunnolla, miten tää on pieni paikka ja metsää on vaikka muille jakaa. Mä en ollut koskaan aiemmin käynyt tuolla ja nyt oli kyllä ihan huippu päästä sinne kattelee vähän maisemia. Harmi kun ei tullut kameraa mukaan sieltä ois saanut upeita kuvia..


Tonne oli ehkä maailman pelottavin kiivetä, kun piti pomppia tuolla yläilmoissa sellasen aidan yli ja hui vitsi! Kuntoki loppu kesken matkan.., mutta oli se sen arvosta. Auringonlasku oli nimittäin ihan mahtavan näkönen!

Mutta nyt itse asiaan, jota mulla ei nyt kyllä oikeastaan ole..mä luulin, että nyt olis tulossa joku huippu postaus, mut mitämitä eihän mulla oo mitään tärkeää kerrottavaa! Pari kuvaa vaan näiltä viime päiviltä :D


Töissä oli jaossa tollasia Fazerin konvehti(?!)rasioita, joissa oli mennyt päiväys vanhaksi. Noita sit naposteltiin takahuoneessa ja oli kyllä tosi hyviä omm.


Keskiviikkoiltana muhun iski taas joku ihmeellinen tarve päästä juoksemaan. Niimpä mä sit lähdin puoli kahdentoista aikaan juoksemaan ja oon äärimmäisen ylpee itsestäni sillä juoksin koko matkan! Tosi outoa, koska minä ja lenkkeily ei sovita yhteen ei sitten millään..:D Mä en tiedä miksi, mutta mulla on tosi usein iltaisin ja öisin sellainen olo, että pakko päästä urheilemaan..yleensä en kuitenkaan jaksa vaivautua ja aamulla taas on niin löhölaiska olo, ettei urheilu tule kuuloonkaan. Ilta/yöpalaksi mustikoita!


Mulla oli tää torstaipäivä vapaapäivä eli sain nukkua pitkään ja pitkään mä myös nukuin, kun ennen puolta päivää en päässyt millään ylös. Äiti oli käynyt hakemassa mansikoita torilla ja niitä mä pistelin poskeen heti herättyäni.


Serkkutytöt tulivat käymään pian mun heräämiseni jälkeen ja otettiin tosi nättejä kuvia. Tässä esimakua!


Bongattiin myös perhonen, jota mä innokkaasti kuvasin. Kaukaa katsottuna perhoset on ihan jumalattoman kauniita, mutta kun vähän lähempää tarkastelee niin hyi olkoon mikä örrimörri siellä siipien suojassa onkaan!


Huomenna mulla on aikainen herätys aamulla, sillä työt kutsuu taas. Töiden jälkeen olisikin sitten lähtö tonne serkkulaan Keiteleelle (landelle!!) muutamaksi päiväksi. Mä en vielä tiedä pystynkö siellä postailemaan, mutta koneen mä ainakin otan mukaan! Olis kyllä tosi kiva, jos voisin postata sieltä käsin, koska en oikeesti millään jaksais olla taas jotain viikkoa postailematta..mutta jos musta ei siis kuulu, niin luultavimmin en ole saanut nettiä toimimaan eli älkää sitten ihmetelkö ;)

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

KEITELEELLE?!!?!!!:DD voi ei, ittekki oon kesän nyt täällä, toivottavasti liikut kylillä, ois kiva törmätä tällei sun lukijana:D eikäää ! vähä siistiä hahaha:DD

Anonyymi kirjoitti...

onko rasse sun poikaystävä?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kylläpä vaan Keiteleelle ;) Enköhän mä sielläkin sitten pyöri, kun sinne ens viikolla ilmaannun! Hih

Anonyymi - Haha no eiii :D

Anonyymi kirjoitti...

missä oot töissä?:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Suomalaisessa Kirjakaupassa :)