11.7.2011

Yankee dinner

Yöstä selviydytty huh! Tänään oli tylsä päivä, mutta onneksi ilta oli hauska ja korvasi päivän tylsyyden :) Käytiin siis näiden Jenkki valmentajien kanssa illallisella, sillä tänään oli heidän viimeinen päivänsä Suomessa. Ruokapaikkana toimi Sohwi. En ollut muuten aiemmin käynytkään tuolla ja itse asiassa en edes tiennyt, että sieltä saa ruokaa!


Itse en jaksanut ottaa mitään erikoista, joten päädyin pitsaan! Mun pitsani oli hieman erilainen kuin minkä olin tilannut. Ananaksen tilalla olisi kuulunut olla tonnikalaa, mutta tulipahan terveellisempi täyte :) Hyvitykseksi mun ei tarvinnut maksaa tosta yhdestä täytteestä mitään. Ekassa kuvassa Mitskun annos, joka näytti tosi herkulliselta!


Tuolla oli tosi hyvä palvelu ja tarjoilija oli tosi hauska :D Hän toi Piitsulle "syntymäpäiväkortin" 19. vuoden johdosta. Piirrustus esittää vauvaa..aika nätti!


Ruokailun jälkeen matka jatkui kohti Grand Star Cafen terassia. Mulla oli hirvee turisti olo, kun kävelin kamera kaulassa ja räpsin koko aika kuvia. Toi kirkkopuisto on vaan niin nätti paikka!


Ei otettu Sohwissa mitään jälkkäreitä, niin päätin tilata sitten jälkkärini tuolta Grandista eli siis yhden Breezerin, joka oli muuten hyvää :)


Oli ihana istua vaan iltaa terassilla ja jutella niitä näitä :) Toi oli muuten mun eka kerta ikinä terassilla! Tollasta vois harrastaa useemminkin, vaikka kerran viikossa. Tuli aika hyvästellä huippu valmentajat ja multa taas pääs melkein itku..en tykkää!


Mulla ei ollut mitään erikoista päällä, sillä en ehtinyt laittaa mitään kummempaa hirveän kiireen vuoksi. Hitsin vitsit, kun mulla oli vielä joku tarina tältä illalta kerrottavana, mutta en muista sitä en sitten millään..:( Joka tapauksessa hyvät yöt, huomenna töihin jihuu!

♥ Ninni

3 kommenttia:

piitsu kirjoitti...

Hihii mun kortti ;)

Laura kirjoitti...

ihanat noi sun nellyn kengät! :)

Ninni kirjoitti...

piitsu - Oikeen luovaa! :D

Laura - Mäkin tykkään niistä hirmuiseti! ne on vaan vähän isot :(