26.7.2011

Kokki kolmonen

Moikka moi tässä eilisyöltä muutamat kuvat :) Tein lämpimiä leipiä veljelleni ja hänen kavereilleen! Kai ne ihan hyviä oli, sillä kaikki olivat kadonneet.


Itse istuin sohvalla nachojeni kanssa sinkkistä sekä frendejä seuraten. Pari ristikkoakin taisin täyttää :)

omnom parasta..

Iltaisella kauppareissulla yksi ihan tuntematon mies piristi tosi paljon mun päivää :D Mulla oli mun supermies-paita päällä ja tää mies tuli ihan yhtäkkiä sanomaan mulle, "Sulla on tosi makee paita, käy hyvin sulle". Häkellyin vähän ja olin tosi ihmeissäni, mutta onneksi tajusin ja osasin edes kiittää! Harvoin suomalaiset tulee sanomaan mitään tollasta TAI mä en ainakaan usein oo kuullu tollasii.

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

miten kauan pidit noita leipiä uunissa?:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Voi apua enhän mä mitään aikoja kattonu kellosta, kun seurailin vaan, et miltä leivät näyttää..mut veikkailisin, et about sellast 10 minuuttia :)