27.7.2011

Uusia juttuja

Eilisen kampaamokäynnin jälkeen kiertelin vielä vähän aikaa keskustassa, koska huomasin, että mun tilillä onkin kiva summa rahaa :) Mukaan lähti muutamia kivoja ja tarpeellisia juttuja!

Käsikorut 7,95 € / Seppälä
Korvakorut 4,95 € / H&M
Vyö 12,95 € / H&M
Hoitoaine ja Shampoo n. 20 € puteli / UNIK hairdressing by K.E.H.R

Näiden lisäksi kävin hakemassa pari päivää sitten mun kummilta pienen Oriflamen tilauksen :)

Ripsiväri 6,90 € / kpl
Huulipuna 3,90 €

Mä oon jo ihan ehdottoman rakastunut noihin sulkakorviksiin. Ne olikin itse asiassa mulla jo heti eilen käytössä.

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

neljä ripsiväriä? :O paljon oikein käytät ripsarii?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Niin siis tosiaan joo kaks noista oli mun äidille :) ostetaan aina varastoon vähän!