21.7.2011

Lande

Kotona taas! Paarmoista ja itikoistä selvitty hienosti. Mitä nyt muutama kymmenen puremaa, mutta sitä se maalaiselämä teettää. Nyt on luvassa paljon kuvia (ainakin niin mä luulen).

Leevi-koira on ehdottomasti mun lemppari :) Maailman suloisin koira ja vielä äärimmäisen kiltti ja ihmisrakas!


Lähdin käyttämään tiistaina tyttösiä uimakoulussa ja kuunneltiin automatkat Tiktakin kokoelma levyä. En muistanut varmaan puoliakaan noista kappaleista ja niitä kuunnellessa palasi paljon vanhoja muistoja mieleen.

Sataa, sataa ropisee..

Tiistaipäivä oli sadekuurojen täyteinen päivä. Illasta oli kuitenkin hyvä sää, joten mä pääsin Leevin kanssa lenkille. Käytiin pitkällä kävely/juoksulenkillä. Löydettiin matkan varrelta hyvä metsämansikka apaja ja jäätiin vähäksi aikaa popsimaan noita herkkumansikoita nam.

Talon laajennusremontti
Herkkupannareita keskiviikkona!

Ja tässäkään postauksessa ei ällö ötököiltä vältytä :D Tuolla maalla oli niin paljon ötököitä ja mä kuvailin niitä ihan innoissani. Aina, kun mä oon ottanut kuvan jostain ötökästä, niin zoomaan siihen ja pökerryn melkein siihen ällötyksen määrään. Silti niistä on kiva ottaa kuvia ja ihmetellä niiden karmivuutta..


Keskiviikko olikin sitten vähän aurinkoisempi päivä :) Taas tuli käytettyä muksuja uimakoulussa ja yllättäen Tiktak kuului kaiuttimista..


Käytiin keskiviikkoiltana vielä kylällä, kun siellä oli lasten yu-kisat!

Henna: "Vettä, VETTÄ!!"

Hienot suoritukset kaikilta lapsilta ja eikun sitten väsyneinä kotia kohti.


Mä luin iltasadun Hennalle. Hennan seinällä oli Isä meidän-rukous ja tää pikku neiti osas sen ulkoa?! En tosiaankaan itse muista tota enää..rippikoulustakin on jo ehtinyt muutama vuosi vierähtää. Iltasadun jälkeen kävin vielä ulkona napsimassa muutamat kuvat :)

Ralle
Rontti

Torstaina mun täti leipoi voisilmäpullia ah.


Ja näin päättyi mun pieni visiittini Keiteleellä. Bussimatka meni aika nopsasti, kun nukahdin. Alkumatkan mä tein ristikkoa ja oli muuten harvinaisen ärsyttävä tehdä sitä heiluvassa bussissa..Huomenna tulee postaus mun uudesta innostuksesta! Okei..ei se ole mun uusi innostus, mutta näitä me serkkuloisten kanssa askarreltiin ;)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

heh, pikku-veliki päässy kuvaan:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - VOI onko! :D aika siistiä :)