28.7.2011

Urheilua baarissa

Tiistai-iltana Misa tuli käymään meillä. Mä paistoin kauhean nälän tullen vähän jotain munakinkkujuustotsydeemiä. Pari kaveria soitteli meille ja päätettiin lähteä käymään Passionin terassilla yksillä. Rallien takia siellä oli näin tiistaiksi tosi paljon ihmisiä!


Pienen istuskelun jälkeen saatiin päähämme idea lähteä käymään Brassa. Mä oon kerran aiemmin käynyt Brassa tiistaina eikä siellä sillon ollut kuin viisi ihmistä meidän seurueen lisäksi. Tällä kertaa baari oli miltei täynnä! Tanssilattialla oli niin hauskaa, että yhtäkkiä huomattiin kellon näyttävän jo puoli neljään hups..


Lähdettiin vielä Misan kanssa käymään jatkoilla..Mua ei oo varmaan koskaan väsyttänyt niin paljon! Olinhan mä jo tosiaan siinä vaiheessa valvonut melkein vuorokauden. Onneksi pääsin kuitenkin aamun tullen kotiin nukkumaan :)


Keskiviikkoiltana päätettiin puolestaan lähteä käymään Gigglinissä. Ihan vaan tanssimassa. Mä vetäisin tennarit jalkaan ja rennot vaatteet päälle. Joskus se on oikeesti vaan tosi hauska lähtee urheilun kannalta baariin ;) Tanssiminen on ehkä yksi parhaista liikuntamuodoista, sillä tanssiessa on hauskaa ja siinä tulee huomaamattaan tehtyä lihastyötä!

♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana ku postaat nykyään niin usein:) oot tosikaunis!

Anonyymi kirjoitti...

missssssssssä kaveripostaus :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - kiitos paljon paljon :) hih

Anonyymi - mua ihan hävettää sanoa, että se on edelleen kesken..:(