4.7.2011

These two days

Mulla ei oo oikeestaan yhtään mitään asiaa, mutta mun tekee mieli postata ja mulla on ihan äärettömän tylsää..Oikeestaan mun on tehnyt mieli postata tän koko viikonlopun ajan, mutta mä en oo taaskaan saanut mitään järkevää aikaiseksi :D Pari viimesintä päivää sisältää muun muassa näitä!

1. Jäädytetty vesipullo, pakollinen juttu mm. rannalle lähtiessä ;)


2. Ämpäri täynnä jääkylmää vettä, ja jalat rakastaa sua!


3. Ukonilman ihastelu, mielettömiä tuulenpuuskia ja mieli lepää


4. Fillarointi uljaalla ratsulla


5. Playstation2, Sly Cooper ♥ minä = truelove4ever


6. Kasvonaamio, paras pelausluukki


Suomeksi siis, mä olen ottanut aurinkoa, seisonut vesiämpärissä ukonilmalla, pöyräillyt kauppaan ja takaisin sekä pelannut pleikkaria kasvonaamiot naamalla. Mun Bulgarian vähäiset rusketukset lähti samantien pois ja tää asia suretti mua kovasti. Onnekseni huomasin kuitenkin tunnin auringonoton jälkeen, että mä sain rusketukseni takaisin :) Yleensä mä en lupaa mitään, mutta nyt mä voin luvata, että huomenna tulee vähän laadukkaampaa postausta kuin nyt :D

Ps. Mä olen aloittanut tekemään kaveripostausta! Sen ilmaantumisessa saattaa tosin kestää vielä pieni tovi, sillä mulla on koneella niin paljon kuvia ja kaikki aivan sekaisin eli on siis vaikea löytää joitain kuvia..

♥ Ninni

3 kommenttia:

matilda kirjoitti...

haha tää sai mut hymyilee, tuli sellane olo et sama nippana se siellä kirjottelee <3 pleikka kakkonen ja ämpärissä seisominen ja punane jopo, ikävä sua!

Anonyymi kirjoitti...

vieläkö sää seurustelet sun poikakaverin kanssa ? mites teillä oikein menee.. ootko aivan rakastunu ? :) se postaus teistä ois kiva mitä lupailit

Ninni kirjoitti...

matilda - Hehe, jep minä se täällä vain :D voi masimasi mullakin on sua hirmuinen ikävä :(

Anonyymi - Eei eihän me olla aikoihin enää seurusteltu, eikä kyllä oikeastaan koskaan edes kunnolla olla seukattu! Ei noi kaukosuhteet oikeen..