9.7.2011

Home alone

Kylläpä kyllä, mä olen yksin kotona ja en pidä tästä tavallaan yhtään. Porukat lähti sukulaisiin ja pikkuveli Nivalaan kaverinsa kanssa. Mä oon jo iso tyttö, mutta mua pelottaa silti :D Onneks mun ei tarvi olla yksin kun vaan tää yksi ainokainen yö. Tulin tosiaan äsken kotiin Jenkkileiriltä eli siltä cheerleading leiriltä, josta olenkin jo aiemmin maininnut. Tänään oli siis leirin viimeinen päivä ja kokonaisuudessaan leiri meni semi hyvin. Muutama asia jäi vielä puuttumaan, mitä oltaisiin haluttu treenata, mutta pääosin saatiin kaikki haluamamme leiristä irti ;)


Tein äsken herkkusalaatin ja nyt mun pitäis vielä osata paistaa jotkut grillitassut..oh no.


Bileiden järjestäminen on kuulemma ehdottomasti kielletty, joten vietän luultavasti yksinäisen koti-illan. Kaveritkin on tällä hetkellä jossain päin maailmaa eli nää pelit saavat luvan viihdyttää mua tän illan.


Oon ihan täysin unohtanut kertoa, että mä sain töitä! Okei, vaan viikoks, mutta sekin on musta paljon parempi kuin ei mitään :) Olin tänään ekaa päivää tekemässä sellaiset kolme tuntia ja ens viikko vedetään sit vähän isommalla tunti määrällä..ja rahaa tulee jee! Oikeestaan nyt täytyy sanoa, että mä olin ehkä jopa vähän varautunut siihen, että mä saan Suomalaisesta Kirjakaupasta töitä, kun oon ollut siellä niin monesti ennenkin. Happyface ;)

Nyt mä lähden kyllä paistaa noita tassuja, katotaan mitä tulee..Hauskaa perjantai-iltaa kaikille ;)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

millon se kaveripostaus tuleeee? :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mä toivoisin, että tällä viikolla ja yritänkin sen saada täks viikoks valmiiksi :)