30.7.2011

Kotibileet

Torstai-iltana suuntasin ihanan ystäväni Annin luokse, koska hän oli järjestänyt pienimuotoiset pirskeet :) Oli ihana nähdä joitakin ihmisiä ketä ei ollut nähnyt pitkiin pitkiin aikoihin, kuten esimerkiksi Saraa, joka asuu Sri Lankalla tällä hetkellä.

"Ota kuva mun porkkanoista ja laita sun blogiin!!" -Mari :D

Mun karhu-muki, josta söin sorbettia ja join vettä. Vettä siksi, koska olin autolla liikenteessä :)


Pojat halus mennä poreilemaan!


Nykyään on tosi harvoin kotibileitä ja se on musta tosi harmi, sillä kotibileissä on sata kertaa kivempaa kuin baarissa! Tää torstaipäivä ei ollut ihan oiva bilepäiväksi mulle, koska mulla oli perjantaina työpäivä..Jouduin siis lähtemään jo yhden maissa kotiin nukkumaan. Mutta hauskaa mulla oli se pienikin aika minkä tuolla oli, kiitos kaikille ;)

♥ Ninni

8 kommenttia:

Anniina kirjoitti...

Hehe, aika edustuskelpoisia kuvia.. ;D mutta niin pojat meni 'poreilemaan' kun ei olleet ilmeisestikkään pistää sitä konetta sillälailla päälle että siellä olisi edes poreillut, voi niitä poikia!

Sara kirjoitti...

oot oikeessa, kotibileet on kivoja ja niitä sais olla useemmin! :) tein muuten mun pariisi postaukset samaan tyyliin kun ne sun bulgaria tekstit! :)

Oula kirjoitti...

Heh, kivoja kuvia, varsinkin nuo poreamme-kuvat :D saanko kopsata yhen kuvan tästä ja laittaa omaan Facebookiin? -Oula

matilda kirjoitti...

hei ihania kuvia!! annin talo on ihan kevyt bilekämppä, miten ei olla ennen sitä hyödynnetty :D
ja mira jos luet tätä oot RUSKEA?! ja muuten vaan ihana nähä teitä kaikkia, mutta minä puutun! >:(

piitsu kirjoitti...

Mari ja sen keitokset! :D janegi-illassaki yrtti keitellä kukkakaaleja ja porkkanoita :D

Anonyymi kirjoitti...

hahaahhhhah matti luin ;DDDD mutta valitettavasti en oo enaa:( mut aika cool kuva hieno siideri on on

Ninni kirjoitti...

Anniina - On tottakai ;) Voi ei niimpä tietysti..:D

Sara - NIIMPÄ! Hei joo pitää tosiaan käydä lukemassa :)

Oula - On ;) Ja mulla on muuten niitä paljon lisää! Voin vaikka lähettää sun s-postiin, jos haluut enemmän noita? :)

matilda - haha ten muuten tiedä?! :D Jep, Mirre on! Pian säkin jo bailaat meidän kanssa höpö :)

piitsu - Voi ei mari..:D mä niin voin kuvitella!

Anonyymi - Mira sä oot kyllä vieläkin ihan yhtä ruskee kun muutama päivä sitten :D onon!

Oula kirjoitti...

Joo mielellään! =) mun s-posti on oulasd@hotmail.com, joten laita sinne kun jaksat :p