17.7.2011

Ei otsikkoa

Hola amigos! Taas on tullut suunnitelmiin muutoksia ja oleilen siis edelleen täällä Keski-Suomen seutuvilla. En voinutkaan vielä perjantaina lähteä Keitsuun, koska mun työt jatkuvat vielä ensi viikolle. Se tietää siis lisää rahaa jea ;) Oon miettinyt jo moneen otteeseen mihin mä rahani sijottaisin tällä kertaa. Vaihtoehtoluettelosta löytyy mm. järkkäri, vaatteet, hiusjatkeet sekä tietty säästöpossu! Mua houkuttais hirveesti uusi kamera..toisaalta muhkeempi tukka tekis terää eikä uudet vaatteetkaan pahitteeks ois.


Tää päivä on ollut suunnilleen samanlainen kuin kaikki muutkin päivät tällä viikolla. Töihin ja kotiin. Tein muuten ihan mahtityön tänä iltana, kun sain siivottua huoneeni! Mun ymmärrys ei edes pysty käsittämään kuinka hemmetin törkyiseen kuntoon olinkaan tän huoneeni päästänyt. Muun muassa Bulgariassa ollut matkalaukku lähti vasta tänään pois mun huoneesta!? Matkasta on jo tosiaan se kuukausi. Harmi kun tajusin vasta siivottuani, että olisin voinut ottaa ennen ja jälkeen kuvat..Ero olis ollut huomattavan suuri.


Rasmus oli äsken meillä ja katottiin Disneyn 50. klassikko, Kaksin karkuteillä. Mulla ei ollut oikeastaan minkäänlaisia odotuksia tolta elokuvalta. Nyt kuitenkin elokuvan nähneenä voin ehdottoman lämpimästi suositella sen katsomista! Ihan huippu hyvä :D Mua vaan häiritsee ihan sikana, et miks ton leffan nimi ei voi olla Tähkäpää?! Kun varmaan kaikki muut Disneyn leffat on nimetty pääosan mukaan esim. joku Tuhkimo tai Lumikki tai Mulan..


Musta tuntuu, että oon nyt unohtanut kertoa jonkin erittäin oleellisen asian. Musta tuntuu kyllä hyvin usein tältä, mutta nyt tuntuu kyllä jotenkin erityisen paljon! Ehkä se palautuu mun mieleeni hyvin nukutun yön jälkeen. Huomiseen siis ;)

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ihana toppi :) mistä oot ostanu ?

Sara kirjoitti...

toi leffa on oikeesti tosi hyvä! :D

Anonyymi kirjoitti...

mitä sun blogin nimi tarkottaa suomeks? :D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hih kiitos :) se on ginasta ostettu joskus pari vuotta sitten!

Sara - NIIMPÄ! Voisin kattoo uudestaan ja uudestaan ;)

Anonyymi - Elämän värit ! :D