8.7.2011

Tukka ongelma

Voi himputti mä olen vieläkin hereillä, vaikka tänään piti mennä aikaisin nukkumaan. Oon tässä jo muutaman päivän pähkäillyt mitä mä tekisin hiuksilleni ja sitä mä siis tässä nytkin mietin. Oon niin tavattoman kyllästynyt näihin, että kaipaan kovasti jotain piristystä..Juurikasvu alkaa olemaan jo neljän sentin mittaista eli mun olisi suurensuuri tarve päästä värjäämään jo näitä kutreja! MUTTA minkä värisiksi?!

Mun tukka on siis ollut melkein kaiken värinen. Ala-asteella värjäsin tummanruskeaksi ja yläasteelle mentäessä mun tukka oli punainen! Oon katsellut vanhoja kuvia ja mulla on ihan hirveä ikävä mun vaaleita hiuksia..tekis mieli taas värjätä kokonaan vaaleaksi, mutta kun hiukset ei tykkää :( Ei siis kuitenkaan mitään platinablondeja, mitkä mulla joskus oli! Jotain monivivahteikasta eikä mitään värikypärää ja joku mikä vähän kirkastais ilmettä :)


Toisinaan mua taas houkuttais hirveesti joku tummavaalea tai ihan vaalenruskea sävy. On vaan niin vaikea kauhean löytää hyvää sävyä..en kuitenkaan halua liian tummaa, enkä mitään vihreitä. Ei liian kylmää eikä liian lämmintä sävyä. Ongelmallista.


Tässä muutama kuva, missä mulla on ihan supervaalea tukka, sekä yksi vähän tummempi väri.


Miten tää värin valitseminen voi aina olla niin hemmetin vaikeeta :D Nyt mä tarviin siis vähän apua tän asian kanssa. Eli siis kysymys kuuluu: Mitä SÄ tekisit, jos olisit minä?

♥ Ninni

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

laita paria erisävystä ruskeeta raitaa! näyttäis munmielestä tosi kivalta =) niinku esim tossa pidennyskuvan viereisessä tolla tytöllä on hiuksissa ihan vaaleita kohtia mut sit paljon tummempaa ja näyttää mun mielestä näistä kuvista kaikkein parhaimmalta! :)

Anonyymi kirjoitti...

alimmassa kuvassa parhaat hiukset

Anonyymi kirjoitti...

Sulle käy oikeesti molemmat hiukset tosi hyvin!! en osais päättää jos oisin sä :D mut ehkä kuitenkin mun mielipide on että sulle käy vähän tummemmat, just tollaset mitkä on ton pidennyskuvan alla :)

Anonyymi kirjoitti...

Tää nyt poikkeaa vähän aiheesta, mutta oot tuolla aikasemmin laittanu kuvan missä sulla on kalanruotoletti, voisitko mitenkään tehdä siitä videon et kuinka se tehdään? ja olis kiva muutenkin saada hiusvinkkejä videoin:)

Enna kirjoitti...

ne punaset ja polkka <3

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Mua vaan pelottaa, että näytän sitten ihan hirveen kalpeelta! Mutta toisaalta se ois ihanaa vaihtelua :)

Anonyymi - Mäkin kyllä tykkään noista jotenkin!

Anonyymi - JOo en mä tollasia ihan vaaleita haluaiskaan :) Hankalaa!

Anonyymi - Hah kuules! :D Mä oon kuvannut videon kun teen kalanruotoletin, mutta oon ihan täysin unohtanu laittaa sen tänne!! Täytyypi yrittää jotain vinkkejä kyhätä videolle :)

Enna - Höhhöh ei mitään sellasii, se ei ollut edes vaihtoehdoissa enski ;)

Anonyymi kirjoitti...

musta ainaki noi blondit on ihanat tai sopii hyvi sulle ja jos sulla on vaaleet kasvot nii sittenki!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Miten voi olla aina niin kauhean vaikeaa päättää :D Ne kyllä jotenkin kirkastaa kasvoja, mutta menee huonoon kuntoon :(