22.7.2011

Rautalankaa

Tässä olis nyt sitä eilen lupailemaani postausta :) Askartelimme siis serkkutyttöjeni kanssa koruja rautalangasta. Inspiraation näihin mun tekemiin koruihin sain käsityökirjasta.


Aineksina käytimme rautalankaa, helmiä ja timantteja.


Työvälineinä toimi leikkurit, taivuttajat sekä tietenkin omat sormet.


Tuolla kirjassa oli hirmuinen määrä ohjeita erilaisiin koruihin. Mä jotenkin isnpaannuin yhdestä kirjan  sormus ohjeesta ja niitä mä väänsinkin sitten muutaman kappaleen :)


Rannekoruissa mä halusin kokeilla kirjan ohjeiden mukaan lukon tekemistä.


Taivutin vielä näiden korujen lisäksi yhdet sydänkorvakorut, jotka jätin serkkulaan :) Sain mukaani kerän rautalankaa, pihdit, taivuttajat ja vähän helmiä. Voisin nyt ruveta taivuttelemaan jonkin näköistä ketjukorua. Katsotaan miten onnistuu..:D

♥ Ninni

2 kommenttia:

Sara kirjoitti...

tosi ihania noi sormukset! :)

Ninni kirjoitti...

Sara - Kiitos kovasti :) Sain jo tilauksia mun kavereilta ja äitikin varasti multa muutaman ;D