5.7.2011

Alennusmyynnit

Johan oli päivä! Herätyskello soi kello 9 ja siitä asti mä oon ollut liikkeellä huhhui..Aamulla oli tarkoitus lähteä käymään kesän alennusmyynneissä. Mä halusin mennä mahdollisimman aikaisin, sillä keskipäivällä alennusmyynneissä oleminen on jotain ihan kamalaa! Päällä oli tänään mm. tällaista.

En muistanutkaan, että mulla on tällainenkin laukku olemassa :)

Käytiin äitin ruokiksella hakemassa hesestä fish&chips-ateria sekä katumyynnistä vähän maistuvia mansikoita! Noi mansikat oli yllättävän halpoja. Maksoivat sen 2.99 rasia, kun kaupassa tota puolet pienempi rasia maksaa sen 5.99 :)


Kiertelin ruoan jälkeen yksikseni kauppoja, kunnes yhtäkkiä mulla alkoi ihan hirveästi vetää varpaasta suonta! Ne joilla joskus näin on käynyt tietää varmasti, että se ei ihan mitään kivutonta ole auts..Oli äärimmäisen noloa käpristellä keskellä keskustaa yksikseen :D Onneks pääsin kuitenkin nopeasti äidin luo!

Keskustaan lähtiessä mä ajattelin, että löydän ehkä yhden paidan ja that's it. Mun onnekseni muutamassa kaupassa oli kuitenkin ihan mielettömiä aleja sekä paljon kivoja vaatteita :) Jee vähän piristystä! Palasin kotiin muutaman kassin kanssa ja muun muassa tällaisia juttuja lähti kotiin mukaan.

Farkkushortsit 9,90€ (29,95) / Gina Tricot
Shortsit 9,90 € (29,95) / Gina Tricot
Farkkushortsit 9,90 € (29,95) / Gina Tricot
Paita 9,95 € / H&M
T-paita 4,90 € (24,95) / Gina Tricot
Neule 9,90 € (34,95) / Gina Tricot
Bikinin yläosa 7,95 € / Gina Tricot
Aurinkolasit 3,95 € (7,95) / Lindex
Aurinkolasit 7,95 € / Gina Tricot

Ihanaaihanaa..Tulee aina niin hyvälle tuulelle, kun saa jotain uutta! Yleensä mä en löydä alennusmyynneistä MITÄÄN, mutta nyt sattu älyttömän hyvin, kun löytyi vaikka mitä :) Laskeskelin, että mulla meni tänään rahaa noin 75 euroa. Jos olisin ostanut nää jutut ennen aleja, niin mulla olis mennyt 184 euroa ;) Näiden lisäks olisin kyllä vielä kaipaillut laukkua, kenkiä, farkkuja sekä bleiseriä, mutta ne löytyvät varmasti myöhemmin. Vietin siis kaupungissa tänään about 4 tuntia, jonka jälkeen lähdin nopsasti käymään kotona syömässä. Kotona ehdin just ja just vetästä ruoan naamaan, kun jo piti taas juosta bussipysäkille ja uudelleen kohti keskustaa, sillä meillä oli valmentajapalaveri. Meidän oli Tarun kanssa tarkoitus mennä Hennille, mutta Henni oli unohtanut kotiavaimet Kauhajoelle äitinsä ja isänsä luo, joten meille tuli pieni extempore reissu kohti Etelä-Pohjanmaata! Onneksi Hennin vanhemmat tulivat meitä vastaan, niin meidän ei tarvinnut ajaa Ähtäriä pidemmälle. Hienosti se palaveri autossakin sujui :D

Eväitä matkalle!

Paluumatkalla sattui pieni kömmähdys..


Noh mitäs pienistä ylinopeussakoista. Tämmöiset suunnittelemattomat reissut on jotain parasta! Aina Hennin kanssa sattuu ja tapahtuu kaikkea, kunnon rumbaa. Loppumatka sujui rauhallisesti sekä tietty nopeusrajoituksien mukaisesti :D Ja vihdoin mä olen kotona rättiväsyneenä. Pakko painua pehkuihin, öitä!

♥ Ninni

7 kommenttia:

Laura kirjoitti...

sulla on ollu tosi tapahtumarikas päivä ! ja vähä oot löytäny kaikkee kivaa ALEista :)

Anonyymi kirjoitti...

ihana toi sun asu, ja oot tosi kaunis:) kivoja alelöytöjä!

Anonyymi kirjoitti...

oot nii kaunis ! <3 pusuja Ninnille (=

Enna kirjoitti...

samallaine toi yks paita mut mulla vaa keltasena ;) uujee

Ninni kirjoitti...

Laura - Joo vaihteeks tollaset on ihan hauskoja :D jeheii niimpä!

Anonyymi - Kiitos paljon :) hih

Anonyymi - voi kiitos kovasti :)

Enna - Hah niinhän onki! :D se oli niin halpa ja muutenkin tarvin jotain kivaa ni ilman muuta se lähti mun mukaan ;)

Anonyymi kirjoitti...

Haha nauroin tolle poliisin kuvalle :D Voitko sä lyhyesti kertoa huolestuneelle ihmiselle jolla on inssi perjantaina (eli mulle) että olitko sä kovin hyvä ajamaan juuri ennen inssiä? Musta tuntuu että oon vielä aika keskinkertanen enkä osaa kaikkea! :o

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - haha mun piti ottaa siitä äkkiä salakuva, ettei se näe..:D Kai mä olin ihan semmonen perusjees, ettei auto enää sammunut, mut tosi epävarma olo mulla kyllä oli ennen inssiä :D Ei sun kaikkea tarvi osatakkaan, kehityt sit kun pääset ajelemaan enemmän omalla autollas :) tsemppiä hirmusesti sulle, kyllä se hyvin menee! muistat vaan olla rauhallinen koko aika ;)