30.5.2011

Vastaukset osa 2

Ei hitsin vitsin mä en tosiaan osannut arvata, että noita kysymyksiä tulis noin paljon siks jouduin nyt pilkkomaan tän postauksen kahteen osioon. Oon tehnyt tätä melkeen koko tän päivän ei kiesus! Mut tässä nyt siis kakkos osa :)

Minkälaisia piirteitä arvostat bloggaajissa/ystävissä?

Ystävissä mä arvostan varmaan kaikista eniten aitoutta! Mä en kestä ihmisiä, jotka esittää..arvostusta saa myös rehellisyys ja luotettavuus sekä tietty huumorintaju :D Bloggaajissa hmm..mä en oo varmaan koskaan ees miettinyt tämmöstä, mutta ehkäpä ainakin kirjoitustapaa ja sitä että on oma itsensä?

Miks oot noin kaunis?

Voi kiva jos mä jonkun mielestä olen :) Itse en koe olevani mitenkään erikoisennäköinen vaan ihan tämmöinen tavallinen maantallaaja. Tohon sun kysymykseen mä en kyllä osaa valitettavasti vastata :(

missä kaikkialla oot asunu ?

Oon asunut koko ikäni Jyväskylässä, mikä ärsyttää mua ihan suunnattomasti! Miks mä en oo voinut asua vaikka jossain ulkomailla!? Tai edes jossain toisessa Suomen kaupungissa..Noh joka tapauksessa täällä ollaan asuttu, mutta ei aina samassa talossa, vaan ollaan muutetta tän kaupungin sisällä kaksi kertaa :)

ootko koskaan seurustellu\seurusteletko ?

Joo onhan sitä muutaman kerran tultu seurusteltua ja tällä hetkellä seurustelen!

mikä on sun lempiblogi ?

Lempiblogi hmm..Just My Imaginationia mä oon seurannut lukemistani blogeista kauiten ja oon saanut Jannilta paljon hyviä vinkkejä eli sanoisin sen :)

kuka on sun paraskaveri ?

Mulla ei ole yhtä parasta kaveria.

Kuinka pitkä oot :)

Mittasin äsken itseni ihan mielenkiinnosta ja sain lukemaksi 167cm. Hämmästelin tätä tulosta, sillä mä oon ollut pitkään 165,5cm ja enhän mä nyt enää kasva :D Mittasin pian uudelleen ja sain ton 165,5cm eli semmonen siis!

Ikävöiks tsiippaa )= ?

Toisinaan. Eniten mulla on ikävä sitä yhteistä treenaamista ja halua menestyä sekä kisakausia, jolloin tehdään ohjelmaa paljon. Kyllä sanoisin, että harmittaa kun lopetin!

Esitteletkö lempipaikkasi?

En oo varma ymmärsinkö mä tän kysymyksen nyt ihan oikein, mutta tottakai sitten kun semmoinen löytyy!

Esitteletkö koulusi?

Voin mä kai esitellä sitten kun mä jossain koulussa oon :o

Lempi eläimesi?

Jos näistä kotieläimistä pitää valita, niin ehdottomasti koira! Pidän kyllä muistakin eläimistä, mut jotenkin koirat on ykkösenä :)

Lempi juomasi?

Lempijuoma..ei mulla taida olla tätäkään, mutta tykkään aika paljon mehuista sekä yks novelle friss sitrusjuoma on sairaan hyvää!!


Lempi alkoholipitoinen juoma?

Backseat-drinkki on hyvää!

Lempi ravintola?

Ei oo ihan hirmu monessa ravintolassa tullut käytyä, mut niissä missä mä oon käynyt niin oon kyllä yleensä pitänyt. Sanotaan nyt vaikka sitten Amarillo :)

Idoli?

Mulla ei oikeen koskaan oo ollut ketään ns. idolia ketä fanittaisin tai seuraisin.

Kaunein asia mitä sulle on sanottu?

Nyt en kyllä osaa sanoa. Mulle on sanottu varmasti paljon kauniita asioita, mutta mulla on kananmuisti joissain asioissa enkä tän takia muista. Mun pitäis varmaan ruveta kirjottamaan jotain "itsetunnon kohotus" vihkoa jonne voisin listata kaikkia muiden sanomisia ja huonoina päivinä niitä ois sit mukava lukea!

Tullaanko sua useasti iskemään esim. baareissa?

Ei mua kovin useesti tulla ja mä en kyllä ees kovin usein baareissa käy. Mut kyl joskus toisinaan jotkut limaset miehet tulee..:D

Kerro luonteestasi ja ulkonäöstäsi 5 hyvää ja 5 huonoa asiaa.

Mä en oo varma tarkotitko sä nyt luonteesta ja ulkonäöstä molemmista erikseen noi kymmenen asiaa, mutta hyviä asioita mussa on ainakin noi kaikki edellä mainutut asiat ja sit tietty ne alahampaat ja jalankoko. Huonoja asioita löytyykin sit jostain kumman syystä vähän enemmän, kuten reidet, pään muoto, nenä ja luonteesta kaikki noi mitä näissä vastauspostauksissa oonkin jo käsitellyt.

Onko sulla paljon ystäviä, kavereita?

Kyllä on, molempia :) Enemmän toki kavereita!

Ootko rikkaasta perheestä?

En, vaan ihan tämmöisestä keskivertoperheestä :)

Missä kaikissa maissa oot käyny?

Äyy Ruotsissa, Virossa, Tanskassa, Saksassa, Espanjassa, Turkissa ja Kreikassa plus ihan pian myös Bulgariassa jee (ellei tuhkapilvi pilaa meidän iloa)!

Paras Fazerin suklaamaku?

En tiedä mistä johtuu, mut mä en hirveesti syö Fazerin suklaata. Yhtä parasta en osaa sanoa, mutta tykkään ainakin siitä marjasuklaasta, keksisuklaasta ja keltasesta pähkinäsuklaasta :D!

paljon painat?

Hoh mun paino on pysynyt muutaman vuoden jo samana eli siis 54 kg.

Millanen talo teillä on?

Tämmöinen rivitalon päätyasunto, ei kovin suuri! Tykkään kun tässä on tommoiset pienet portaat ja korkea katto :D


Suututko helposti vai ootko rauhallinen?

Mä en oikeen osaa suuttua eli oon aika rauhallinen yksilö.

Onko sulla (ollut) lemmikkejä?

Isän allergian takia ei ole koskaan ollut eikä siis tälläkään hetkellä ole, mutta aion kyllä tulevaisuudessa hankkia jonkun karvaturrin!

Sopiiko sun mielestä myös vähän pyöreämmille ihmisille napakoru?

Hah, miksipä ei? :) 

Ootko koskaan joutunu sairaalaan esim. onnettomuuden takia?

Ei, en ole. Mulle ei oo koskaan tapahtunut mitään, minkä takia olisin joutunut sairaalaan.

Mitä mieltä oot A) Helsingistä, B) Turusta ja C) Tampereesta?

A) Helsinki on musta aika kaunis paikka ja Jyväskylään verrattuna se on tosi iso! Helsingissä tulee kyllä vietettyä aika paljon aikaa, sillä mulla asuu siellä sukulaisia sekä ystäviä. Jotenkin mua vaan välillä pelottaa minkälaisia ihmisiä siellä liikkuu ja onko siellä nyt ihan niin turvallista asua. Mut silti se jotenkin kiehtoo ja siellä mä haluaisin asua ainakin jonkin aikaa mun elämästäni!

B) Turussa mä en oo käynyt kun ehkä kolme kertaa koko elämäni aikana ja nekin on vaan ollut sellaisia pikavisiittejä, kuten kisareissut ja laivaannousut. Turun keskustaa en ole siis ikinä päässyt näkemään ja joskus olis kyllä kiva sinnekkin päästä! Mulla ei oikeen oo hyvää eikä pahaa sanottavaa Turusta.

C) Tampereellakaan ei oo hirveesti tullut vierailtua, vaikka mulla asuukin pari serkkua siellä. Jotenkin silti se Tampereen koko ja sijainti on niin hyvä, et siellä vois vaikka oikeesti asua! Tai enhän mä tiedä onko siellä muuten mitään hyvää, mut musta vaan jotenkin tuntuu siltä :D

Onko monet tytöt sulle kateellisia esim. ulkonäöstäsi? Miten ilmenee?

Mun tietääkseni ei ole. Kyllä muutamat on sanoneet jotain tähän suuntaan "Oon kateellinen sulle sä oot niin täydellinen", mutta ei kyllä hirveen monet oo mitään tullut sanomaan.

Onko paino ja hoikkuus ollu sulle ikinä pakkomielteenä?

Eipä oikeastaan. Mä oon aina ollut jokseenkin hoikka, joten en oo edes ruvennut tarkkailemaan painoani tai syömistäni sen kummemmin.

Mitä hiuslakkaa käytät?

Tällä hetkellä käytössä on TRESemmé 24 Hour Body-lakka!

Entä hajuvettä?

Mulla on justiin loppumassa Sarah Jessica Parkerin NYC tuoksu ja joku uusi ois nyt kiva saada. Ei vielä mitään tietoa, että mikä :(

Jos on ihminen joka haluaa laihduttaa, mitä kuntoilua suosittelisit?

Mähän en ole mikään asiantuntija, mutta aika hyviä ja kivoja liikuntamuotoja ovat justiin tanssi, missä tekee lihastyötä ihan huomaamattaan sekä uinti, joka on ihan äärimmäisen rankkaa, mutta samalla myös kivaa. Ruokavaliolla taitaa olla liikuntaa suurempi merkitys laihdutuksessa!

Hipsterit, stringit vai mummot ?

Ömm kaikki! Okei itselleni ehkä toi kakkosvaihtoehto :)

Minkä ikäisenä seurustelit ekan kerran?

Viidennellä luokalla, mutta sitä mä en kyllä sanois seurusteluks! Ihan oikeesti seurustelin ekan kerran kasi-ysiluokalla eli 14-15 vuotiaana :)


Minkä ikäinen sun poikaystävä on?

16-vuotias.

Kauan olette seurustelleet? Miten tapasitte poikaystäväsi kanssa?

Voi kuule ollaan seurusteltu vasta ihan vähän aikaa eli muutaman viikon verran :) Nykyään kun toi netti on aika iso juttu, niin siellä me ekan kerran ollaan varmaan juteltu, mutta in real life me tavattiin täällä Jyväskylän keskustassa. Kaverin kautta ollaan kuitenkin tutustuttu!

Kaunein naisnäyttelijä?

Eva Longoria on upee kuten myös Megan Fox ja Rachel McAdams!

Mitä muuttaisit itsessäsi jos voisit?

Ulkonäöllisessä asiassa reidet! Luonteessa muuttaisin laiskuuden.

Mitä tekemääsi kadut kaikkein eniten?

Kaikkein eniten katumaani asiaa en ehkä kirjoita tänne, mutta jotain asioita mitä kadun on mm. hiusten lyhyeksi leikkaaminen, cheerleadingin lopettaminen yms.

Kerro joku hetki, kun sinut on nolattu kunnolla? :D

Voi hitto näitä on varmaan paljon ja varsinkin niitä, kun oon nolannut itse itseni :D Äh nyt ei vaan kyllä tuu yhtään mitään mieleen! Näitä ois ollu niin kiva kertoa damn..

Ootko ikinä ollu ihastunu tyttöön?

En oo kyllä koskaan huomannut tällaista :o Luultavasti siis en!

Onko sua koskaan syrjitty/kiusattu?

Ei mitenkään vakavasti, mutta ala-asteella mua on kiusattu mm. hampaista ja yläasteella pojat kiusas tosissaan mun rintavarustuksen pienuuden takia. Yläasteajoilta muistuu myös mieleen se, kun olin niin hidas aina kaikessa (mm.ruokailu ja ulkovaatteiden pukeminen), niin välillä mun kaverit ei jäänyt odottamaan mua vaan lähtivät ja jättivät mut yksin :(

Haluaisitko joskus naimisiin?

Voi tottakai! 

Haluaisitko joskus lapsia?

Kyllä, vaikka heti! Ei vaan en mä vielä, koska elämäntilanne ei oo vielä itsellä hallussa eikä musta vielä olis äidiks :D

Ootko koskaan saanu sakkoja?

Voi kuule olen :D Mitä nyt justiin muistuu mieleen, niin pummilla matkustaminen ratikassa ja tästä ropsahti 80 euron sakot ja toisena tulee mieleen parkkisakot viime talvelta..

Onko sulla ns. nettikavereita?

Itse asiassa on mulla muutama :)


ps. kiitos tosi paljon kysymyksistä kysyjille :)

♥ Ninni

3 kommenttia:

Enna kirjoitti...

Haluaisitko joskus lapsia?

Kyllä, vaikka heti! < kaks vuotta sitte vastaus ois ollu "EN VItuSSA!!" :D

Sara kirjoitti...

mulla on sama lempparidrinkki! :)

Anonyymi kirjoitti...

minä vuonna oot syntyny,entä poikaystäväs?