23.5.2011

Wardrobe favorites

Voi akslfmvaksvn!! Mä kuvasin teille hyvän videon ja musta se oli oikeesti hyvä, mutta toi hemmetin youtube ei hyväksy mun videoita ?! Minkä ihmeen takia..Jouduin kuvaa nyt siis uuden ton youtuben kautta ja siitä tuli niiiin HUONO!! Ensinnäki laatu on mitä mahtavin, kun jouduin sen tolla webillä kuvaamaan ja ääni ei meinaa kuulua ei sit millään plus joudun selittää tosi nopeeta noi jutut, kun aikaa oli niin vähän :( Alan ihan just poraa. Mun äänestä paistaa hienosti läpi toi mun ketutuksen määrä :D Päätin nyt kuitenki julkasta ton täällä.


Pääpointtina nyt kuitenki tossa videossa oli esitellä niitä vaatteita, mitä mä tykkään käyttää ja tossa tosiaan ei oo kaikkia, sillä osa vaatteista on mun kavereiden luona ja osa pyykissä. Mulla on aika paljon vaatteita, mutta en käytä niistä puoliakaan, koska en tykkää niistä enää..mun tyyli on nimittäin muuttunut tässä parin vuoden sisällä jonkin verran. Ennen mä käytin vaan oikeestaan ihan perus vaatteita ja aika monet vaatteet oli just sellasia tiukkoja, mitä mä en nyt missään nimessä vois laittaa päälleni.


Niinkun mun huoneen esittely postauksessa jo kerroinkin, niin vielä toistamiseen; mä haluaisin ihan erilaisen säilytysmenetelmän mun vaatteille. Kaikki vaatteet on vaan  mytätty päällekkäin kaappiin. Ois niin paljon kätevämpi sellanen tankokaappi vaatteille. Mulla on yks sellanen, mut voisin haluta vaikka viis sellasta! Mutta tässä tältä erää, toivottavasti te nyt saitte edes jotain irti tosta videosta..:D

♥ Ninni

6 kommenttia:

Laura kirjoitti...

toi life is a beach -toppi on ihana! eiks noita myyty viime kesänä ginassa? ja se musta bleiseri näytti kans tosi kivalta :) tai no, kaikki sun vaatteet on kivoja :D

Ninni kirjoitti...

Laura - Nii mustakin :) Ja joo viime kesänä niitä myytiin siellä tosiaan! Hah bleiseri onkin ollu kovassa käytössä vielä ois vaan kiva löytää joku vähän vaaleampi yksilö! Mut kiitos Laura :)

Anonyymi kirjoitti...

Ninni! ei oo totta, mulla ON SAMANLAISET FARKUT ku nuo mis on noi napit lahkees :DDD
t. henni

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - :DD MITÄ IHMETTÄ ?! mite voikaa olla, että meillä on niin paljon samanlaisia vaatteita ja vielä ihan vahingossa !! voi jesus

Anonyymi kirjoitti...

videonlaatua vois kyllä parantaa nimittäin voluumii lisätä! kiitos!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Luitkohan sä ollenkaan tota tekstiä minkä mä kirjotin? :D