30.5.2011

Vastaukset osa 1

Voi apua mä en osannut arvella, että tästä tulis näinkin suuri urakka! Kysymyksiä tuli paljon odotettua enemmän ja tästä postauksesta olis tullut ihan megapitkä, joten pistin kysymykset kahtia. Jouduin valitettavasti jättämään pari kysymystä ulkopuolelle, sillä koin ne liian henkilökohtaisiksi. Samaten jotkin kysymykset olivat keskenään niin samanlaisia, että jätin nekin suosiolla pois. Toivon, ettei kukaan loukkaannu, jos ei kysymystään tuolla näe!

Moi Ninni, oot ökyhyvä.

Ihanaa Mikko, että sä osasit kommentoida mulle ;)

Mihin meinaat hakea opiskelemaan seuraavaksi?

Itse asiassa nää hauthan on tehty jo, ja mä hain hiusalalle tänne Jyväskylään sekä Kuopioon, kauppikseen tänne sekä Jämsään (!?) ja viimeisenä Priimukseen eli tarjoilija- ja kokkikouluun :) Nyt vaan pitäis jännätä kesäkuun puoleenväliin asti, että mihin sitä pääsee HUI!

Seurusteletko?

Kyllä seurustelen.

Onko sulla parasta kaveria?

Ei ole yhtä parasta, vaan niitä on monta :)

Mitä harrastat?

Tällä hetkellä kuntosalia, cheerleadingia valmentajana sekä tietty bloggailua :)

Miten pysyt noin hyvässä kunnossa?

Jaa-a, mä en itse sanois, että oon tällä hetkellä hyvässä kunnossa. Tai no oonhan mä ihan, mutta jos vertaa vaikka siihen, mitä olin esim. pari vuotta sitten, niin siihen nähden en ole..ainakaan vielä! Nyt mä oon alottanut taas liikunnan harrastamisen ihan kunnolla ja teen lähes tulkoon joka päivä jotain lihaskuntoa ihan vaan tossa oman huoneeni lattialla :) Ja tietty tähän asiaan vaikuttaa aika paljon geenitkin (mun molemmat vanhemmat on aika pienikokoisia).

Ketä sun perheeseen kuuluu?

Mun perheeseen kuuluu äiti, isä ja pikkuveli.

Juotko useesti alkoholia?

Riippuu siitä, mikä on useesti! Itse koen juovani aika harvoin eli n. kerran kuussa, jos sitäkään. Tosin sillon kun täytti sen 18, niin sillon tuli juotua muutaman kuukauden ajan lähes kerran viikkoon, mutta niiltä ajoilta on jo rauhoituttu :D

Poltatko tupakkaa?

En polta enkä koskaan aio aloittaa!

Ootko jossain kesätöissä?

Tähän mennessä en oo saanut vielä mistään töitä, tosin oisin voinut olla vähän aktiivisempi hakemaan..luultavasti siis kerään pulloja koko kesän :)
 
Sun kolme lemppari blogia?

Apua tää on aika paha! On niin paljon hyviä blogeja, että on kyl tosi vaikee päättää mitkä ois top kolmosessa, mutta sanotaan nyt vaikka ykkösenä Jannin blogi eli Just My Imagination, toisena Ainon blogi Uino ja kolmatta on kyl ihan oikeesti mahdotonta sanoa!


Onko sulla ajokortti?

Joo ja onneks on! Autolla on niin kiva ajaa :D

mitä tulevaisuuden haaveita sulla on?

Mä en hirveesti oo uskaltanut miettiä mun tulevaisuutta. Mut ainakin ois hienoa muuttaa vähäksi aikaa ulkomaille ja saada joku työ!

Mikä sai sut perustaa blogin?

Mä olin tosi kauan lukenut muiden ihmisten blogeja ja jotenkin mä ihastuin hirveesti siihen bloggailun maailmaan ja halusin kokeilla onko musta tähän. Tottakai mä mietin asiaa kauan, sillä onhan tässä omat haittapuolensakin, kuten haukkumiset sun muut. Oon kyllä erittäin yllättynyt siitä, etten ole saanut vielä yhtään kommenttia, joka mua oikeesti loukkais! Kokeilun lisäksi bloggailuun lähdin myös siitä syystä, että musta on kiva jälkeenpäin muistella mitä mä oon tehnyt eli tää toimii hirmu hyvänä päiväkirjana. Mun elämä on jotenkin paremmassa järjestyksessä, kun kirjoittelen elämänkulusta :)

mikskä haluut isona

Mulla ei oo oikein koskaan ollut mitään ns. yhtä haaveammattia, vaan mun mieli vaihtelee aika paljon ammatin suhteen. Lähiaikoina musta on tuntunut siltä, että haluaisin ala-asteen opettajaksi, kosmetologiksi, parturi-kampaajaksi tai baarimikoksi!

millanen perhe sulla on?

Oikeastaan nyt kun miettii, niin tosi rento, mutta kuitenkin välittävä ja rajojakin löytyy! Tuun hyvin toimeen vanhempien sekä veljeni kanssa ja me heitetään aina läppää keskenämme. Välillä on tietty myös päiviä, jolloin otetaan yhteen.

onko sulla paljon kavereita,entä ystäviä?

Kavereita löytyy paljon ja nyt kun alan miettimään, niin mulla on kyllä hirmu monta ystävääkin!

ootko tällä hetkellä ihastunu/rakastunu?

Sanoisin, että ihastunut!

kolme parasta puolta itsessäsi?

Reiluus, lojaalius ja fiksuus! Siis fiksuus sillä tavalla, että mä esim. en lähde mihinkään hölmöilyihin mukaan, mistä voi seurata jotain ja ajattelen asiat aina kahteen kertaan.

kolme huonointa puolta itsessäsi?

Laiskuus, oma-alotteisuuden puute ja pitkäjänteettömyys. Okei mä en tiedä onko nää just ne huonoimmat puolet, mutta noi on osa niistä huonoista puolista, jotka haittaa myös jokseenkin mun elämää.

ootko seurustellut monesti?

En kyllä mielestäni kovinkaan monesti eli neljä kertaa kunnolla :) Tietty on nää ala-asteen jutut, mutta niitä mä nyt en voi tähän laskea.

mikä on tärkein ulkonäköasia pojassa?

Oh aika vaikea..voinko mä sanoa kokonaisuus? :D Tai oikeastaan yleinen siisteys! Ulkonäkö ei kuitenkaan oo se tärkein asia esim. kaveisuhteissa tai parisuhteessa.


entä tärkein asia pojan luonteessa?

Auts, jos toi edellinen oli musta vaikee niin mikä tää sit on!? Mä oon niin vaativa tän asian suhteen, jos seurustelukumppanista on kyse..:D Mut sanotaan nyt vaikka sitten mukavuus!

mikä on ihaninta mitä sulle on tehty?

Mulle on tehty paljon ihania asioita, mut jostain syystä mulle ei nyt oikeen tuu mieleen mitään..Tai se oli kyllä aika siistiä, kun yksi poika tuli kaatosateessa moikkaamaan mua ja odotti mua ulkona semmoset kolme tuntia ja mä idiootti annoin pojan vaan odottaa enkä mennyt :( Vähän mä oon ollut kauhea..

Millon olit ekaa kertaa humalassa ja millanen kokemus oli?

Oivoivoi kiva muistella tämmösiä..mut eka kertaa taisin olla humalassa hmm yhdeksännellä luokalla eli sillon, kun olin täyttänyt 15. Kokemuksena aika öö noh lyhyesti sanottuna; Ilta tuntui tunnin mittaiselta, muistan kun tanssin Johanna Kurkelan Sun särkyä anna mä en- kappaleen tahdissa ja tän jälkeen vietinkin vessassa muutaman tunnin :D Illasta löytyy siis hyviä sekä huonoja muistoja!

Näytät olevan aika hoikka niin mitä syöt makeannälkään?

Mulla on aikakausia, jolloin mun tekee hirveästi mieli makeaa ja toisina kausina ei taas tee yhtään mieli. Yleensä jos makeannälkä yllättää, niin ensimmäiseksi etsin suklaata, ja jos sitä ei löydy, niin mulle kelpaa kyllä melkein mikä vaan herkku mm. vanukkaat, keksit, pullat ynnä muut sokeripommit pistelen kyllä poskeen oikein mielelläni :D

Aiotko joskus mennä töihin/opiskelemaan ulkomaille? Minne?

Miksipä en! Tosin mun kielitaito on aika heikko, mutta oon ajatellut lähteä au pairiksi :) Paikasta ei vielä tietoa, mutta jonnekin pois täältä kylmästä Suomesta..

Onko sulla lävistyksiä tai tatuointeja? Ja jos on niin millon oot ottanu ne :)

Lävistyksiä on, mutta tatuointeja ei. Lävistyksistä löytyy napa- sekä kielilävistys. Napakorun mä kävin laitattamassa ömmh reilut viisi vuotta sitten eli vuonna 2006 ja kielikorun kaksi vuotta sitten eli 2009 keväällä. Tatuoinnit on suunnitteilla!

Lempi elokuva?

Mä en ihan hirveesti oo katsonut leffoja, mutta jos nyt pitää lemppari sanoa, niin The Notebook oli aika jees :)

Ootko sinkku ?

Ei, en ole.

Lempi ruoka?

Apua..mä en oikeesti tiedä, koska tykkään niin monesta ruoasta! Oon aikalailla kaikkiruokainen.

Kauan harrastit itse cheerleadingia?

6 vuotta siinä tais hurahtaa :)

entä kauan oot harrastanu tanssia?

Jos cheerleadingia ei lueta tanssiksi, niin mä oon harrastanut tota streetnykäri mitä onkaan niin vajaan vuoden ja harrastin ala-asteella flamencoa vuoden! Se oli aika jännää se :D


mitä tanssia harrastat ?

Nyt tällä hetkellä en mitään, sillä meillä loppu just kausi ja alkoi kesäloma. Katsoo nyt jos mä innostuisin lähtemään johonkin kunnon seuraan mukaan! Se vois olla aika kivaa :)

millon sait ensisuudelmas ?XD

Ensisuudelma hmm..sellanen kunnon pusu minkä mä oikeesti muistan, niin vuonna 2007 kesällä :D

juotko kahvia?

Hyi en juo!! Mä en ymmärrä miten niin monet voi pitää siitä :D Luultavasti mä en tuu koskaan juomaan sitä litkua.

miks sulla on noin hyvä iho!?

Tähän vaikuttaa varmaan aika paljon elämäntavat ja oikeat ihonhoitotuotteet :) En tiedä vaikuttaako mun lääkkeiden syönti jotenkin tähän! Mun isällä on myös aika hyvä iho eli sieltä oon varmaan saanut jotain geenilöitä itselleni.

kauan oot kasvattanu sun hiuksia?

Seiska luokasta lähtien. Leikkuutin kyllä itseasiassa lukion ykköselle mentäessä mun tukkaa aika paljon, mutta pääasiassa tosta seiskaluokasta eli semmoset viitisen vuotta :D

Miksi sinulla on aivan liian nuori poikaystävä?

Mä en katso oikeastaan tota ikää kovinkaan paljoa. Toki rajansa kaikella, mä minkään 14-vuotiaan kanssa pystyis seurutella saatika sitten jonkun 25-vuotiaan kanssa. Mutta mä en siis sanois, että mulla on "aivan liian nuori" poikaystävä, jos joku on kiva ja siitä oikeesti tykkää, niin ei sen iän pitäis oikeesti olla este suhteelle :)

Missä haluaisit asua?

Joskus mulla oli koko ajan semmonen fiilis, että mä haluan muuttaa Tampereelle! Nyt musta on kuitenkin ruvennut tuntumaan, että haluaisin asua täällä, koska tää on just sopivan kokoinen paikka. Toisaalta Helsinki houkuttelee mua kovasti..Mä haluaisin asua myös ulkomailla jossain elämäni vaiheessa esim. Ruotsissa tai Saksassa eikä joku Espanjakaan paha olis!

Missä opiskelet nyt?

Mä oon vielä kirjoilla lukiossa, mutta hain uuteen kouluun opiskelemaan :) Lukio ei vaan inspannut eikä se ollut se mun juttu.

Mikä susta tulee isona?

Mahdotonta sanoa! Joskus sanoin, että musta tulee pummi..tuntui ihan siltä ja välillä tuntuu vieläkin. Toivottavasti jotain tärkeää :) Ei mut haluaisin johonkin palvelualalle, koska mua ärsyttää ihan hirveesti ne jotkut nyrpeät naamat tiskin takana ja haluaisin piristää positiivusuudella toisten ihmisten päivää!

Kauan olet harrastanut cheerleadingia?

Itsehän en siis enää treenaa, mutta treenasin 6 vuotta ja lajin parissa olen ollut 7 vuotta :)

Kuvaile luonnettasi kolmella adjektiivilla! :)

Iloinen, avuton ja rauhallinen :D Paljon muitakin adjektiiveja sopis kuvaamaan mua, mutta noi nyt tuli ihan ekana mieleen!


♥ Ninni

1 kommentti:

Sara kirjoitti...

ootko aatellu yhtään et milloin lähtisit au pairiksi? :)

http://sara-undermyumbrella.blogspot.com/ ;)