8.5.2011

Vierumäki


Jahas ja tää viikonloppu pyörähti oikee näppärästi valmentajakoulutuksen parissa Vierumäellä. Mä odotin, että toi olis ollu hirveetä tuskaa niinkun ekalla lähijaksolla aikaisten aamujen, pitkien päivien ja puuduttavien teoriatuntien takia, mutta mulla oliki ihan hullun kiva viikonloppu! Oon ollu hirveellä sekopää fiiliksellä koko viikonlopun ja päässä on soinu vaan hemmetin pomppufiilis :D Meillä oli Miran ja Piitsun kanssa hauskaa iltasin, kun lauleskeltiin kaikkee mm. Suvivirttä, Maamme-laulua ja Joulu on taas kappaleita plus tanssittiin ympäri hotellihuonetta! Mä rakastuin viikonlopun aikana about 5789 kertaa, kun tuolla Vierumäellä oli myös jotain pienen pieniä urheilijapoikia aww..

Mun viikonlopun aikaansaannos ;)

Heheh meille kerty vähän noita avainkortteja, koska jätettiin vahingossa kaks korttia huoneeseen ja jouduttiin sit hakemaan respasta uudet ja arvatkaa vaan kuinka vaikee se respa oli löytää, kun Vierumäellä noita rakennuksia on varmaan se 5000!!

Neliöpää!

Ja jihuu mä sain kuin sainkin todistuksen! Oli kyllä kokonaisuudessaan hyvä koulutus ja meillä oli hyvä porukka :) Opin paljon kaikkia kivoja juttuja joita voin treeneissä käyttää. Harmittaa hirveesti, kun en ottanut yhtään ruokakuvaa..ne ruuat oli niin hyviä ja ihanannäkösiä, että oisin katellu niitä pidempäänkin namnam!

Kiitos muuten kaikille noista toivepostauksista ja ideoista! Alan toteuttaa niitä heti ens viikolla. Hyvää Äitienpäivää kaikille äideille :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi on tosi kiva paikka :) Mäkin oon ollu siellä urheiluhommissa, sekä isosena rippileirillä!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Joo mäki tykkään varsinki näin kesäisillä ilmoilla siellä oli hirmu kiva olla :)