10.5.2011

Pikku-Ninni

Ah olipa kiva keli tänää :) Otin aurinkoo tuos takapihalla ja päätin siinä samalla selailla vähän vanhoja valokuva-albumeja. Skannasin koneelle muutaman oikeen kauniin kuvan ;) Nää nyt ei oo missään aikajärjestyksessä, mut suunnillee kuitenki. Mä teen myöhemmin viel sellasen mihin tulee koulukuvat sun muut, ku tässä nyt vaan on näitä missä oon pieni.

Voi tota pottakampauksen ihanuutta!
Serkkuloisten kanssa vähä maalailtiin.
Lapsuuden ajan parhaat kaverit sekä Kamu-nalle :) Kuvasta voi kyllä päätellä, että mulla oli hauskaa!
Pystytin oman yksinäisen leirini Kalajoen Hiekkasärkillä..
Ton ilmeen voi nähdä vielä tänä päivänäki mun kasvoilla :D
Pappa, minä ja serkkutyttö kalassa.
Tuli ikävä kesää tätä kuvaa kattoessa! Tää on jotenki hirmu ihana kuva :)
Näinä aikoina uskottiin vielä ihan kympillä Joulupukkiin.
Naapurin tyttöjen kanssa lähdössä virpomaan :)
Miks meillä on tollaset vetimet päällä?! :D äiti ja serkkutyttö.

Tuon päivän mä muistan kyllä ikuisesti! Päiväkodin Joulujuhlasta minä Mariana..en ois yhtään halunnu olla toi Maria ja kiukuttelin vielä juuri ennen saliin menoakin :D Vitsi kun päiväkoti ajoilta ei löytynyt oikeen muita kuvia. Sieltä ois löytyny nimittäin vaikka mitä kivaa materiaalia ja tarinoita kerrottavaks pilvin pimein.

Tässä taidan olla jo kouluikäinen..taisin tykätä tosta virpomisesta!

Oli kyllä ihan hullun mukava katella noita vanhoja kuvia! Löysin niin paljon kaikkia muitakin kuvia, mutta ne oli liimattu niihin albumeihin, joten en saanut skannattua niitä koneelle :( Mulla ei oo tarkkaa tietoo siitä kuin vanha oon näissä kuvissa, mutta suunnilleen 3-7-vuotias. En oikeen tiedä millanen lapsi mä oon ollut! En mikään hirvee riiviö, mut en kyl ihan mikään enkelikään..Apua tulee hirvee ikäkriisi, kun tuntuu, että olin vasta tollanen 5-vuotias ipana ja nyt oonkin jo 18! Aika rientää..

Muttamutta mitä mieltä ootte oonko mä tunnistettavissa noista kuvista vai ihan erinäkönen? :D

♥ Ninni

9 kommenttia:

piitsu kirjoitti...

Voi nippana oot ihana !<3 Sut kyl tunnistaa hyvin noist kuvista ja noi ilmeet !!! :D ja joo aika rientää kyl iha liian nopeeta 19 koht kääks :s

Anonyymi kirjoitti...

lapsuuskuvat on just parhaita :) ku sillo oli vielä niin viaton ja ei tienny eikä välittäny maailman menosta mitään! eikä tarvinnu stressata mistään... ja kyllä sut kuvista tunnistaa, mut tietty kasvot ei oo enää niin pyöreet jne :D

Enna kirjoitti...

oot vaa maailman söpöin oikeesti!!

Anonyymi kirjoitti...

oot hullun söpö noissa! ja oot kyllä vielä nykyäänki:)

Anonyymi kirjoitti...

Ihania vauvakuvia!:) Kuka tuo tyttö on tossa virpomiskuvassa sun kanssa? :O

Ninni kirjoitti...

piitsu - haha :) niimpänii..

Anonyymi - Toi on ihan totta siks ois niin mukava olla vielä tuommonen tarhaikänen! Kheh :)

Enna - haha voi enski vilkaises peiliin!

Anonyymi - Hih kiitti :)

Anonyymi - Se on yks Karoliina :)

Anonyymi kirjoitti...

thhi, katoinkin että näyttää ihan karolta! se on mun serkku :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - AI oho vähän siistiä! :D

Anonyymi kirjoitti...

Jep, näyttikin ihan karoliinalta :) Mun serkku!