21.5.2011

Jengi-ilta

Aah mulla oli eilen onnistunut päivä! Kerrankin tein jotain muuta, kun olin vaan kotona :) Mä nimittäin aamulla lähdin sinne palaveriin joka kesti muutaman tunnin ja sieltä mä jäin sitten keskustaan äidin kans vähäksi aikaa. Kun pääsin kotiin, niin mulla tuli hirveä kiire valmistautua joukkueiltaa varten, joten yhtä juoksemista on ollut kyllä eilispäivä, mut niistä mä tykkään :D ainakin välillä..Pistin naamaan osan tosta ruoasta ja kiiruhdin bussiin. Mun syöminen tosiaan töppäs siihen, että löysin tuolta ruoasta suolakurkun!! HYI mä vihaan suolakurkkuja :(


Ja tämän näkösenä mä olin illalla liikenteessä. Aamun asusta mä en tajunnut ottaa kuvaa :(


Osaatteko arvata mikä oli väriteemana meidän illassa? ;) Tässä vähän tätä yhteistä tekemistä ja hengaamista eikä tietenkään unohdeta ruokaa, jota jouduttiin kesken illan lähteä hakemaan lisää, kun se jostain kumman syystä pääsi loppumaan..:D Ilta päättyi hienosti huutotäyteisen aliaksen merkkeihin.


Tällainen kiva ilta meillä siis :) Mutta nyt mä joudunkin tästä jo kiiruhtamaan sinne tanssiesityksiin eli siis kuulumisiin! APUAA..

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ootko sää leikannu sun otsatukkaa vähän ? :) näyttää kivalta!

Laura kirjoitti...

mulle on nyt tulossa toi pitsimekko(josta teen paidan) h&m:ltä. toivottavasti se näyttää mun päällä yhtä kivalta ku sun :)

Ina kirjoitti...

Voi tyttö kuule sulla on oikeasti kadehdittavan hieno tyyli! Tommonen erikoinen tai osaat sillee yhdistellä vaatteita jotenki niin kivasti :-) ALIAKSEN PELUU on ihan huippua, aina fiilis oikee korkeella ja porukka huutaa ja selittää paniikis niitä sanoja :-D ♥

Anonyymi kirjoitti...

heii ota joskus kuvia sinu tanssiryhmästäki =)) tai esityksistä!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Kyl mä sitä vähän siistin, mut en muuten :D jeii kiitos!

Laura - Nii mä katoinki sitä sun tilausta ;) Ite aattelin myös tehä paidan tosta, mut en oo vielä saanu aikaseks..:D ihanan pirteen värinen!

Ina - Voii olipa kiva kuulla :) kiitos paljon! No niimpä :D yks parhaista peleistä mitä mä tiedän !! D:

Anonyymi - Ouu taitaa olla liian myöhästä jo! :( Meillä just loppu toi koko touhu ja justii tänään mietin, että ois pitäny ottaa kuvia!