4.5.2011

Kuulumisia

Heippa! Mä oon pitäny pari päivää hiljaiseloa blogin suhteen, koska tässä on nyt sattunu kaikkee ei-niin-kivoja juttuja. Eli mulle ei nyt siis tällä hetkellä kuulu kovinkaan hyvää, mutta onneks mulla on ihania ystäviä ja perhe, jotka tukee ja auttaa jaksamaan :) Tää mun "panostan kouluun" kampanja on nyt ihan totaalisesti pissinyt, kun en oo tällä viikolla ollut vielä kertaakaan koulussa. Mä en nyt oikeen tiedä, että pitäiskö mun jatkaa vielä tää jakso tota koulua vai vaan karusti luovuttaa..mulla on nyt nimittäin niin olenepäonnistunutihmisenä fiilis, ettei toista! huhhuh


Mulla ei nyt just oo oikeen mitään muuta postailtavaa, kun nää pari päivää on kulunut vaan kotona piileskellessä enkä oo kameraankaan koskenut, mutta eiköhän multa vielä tänä iltana ilmesty joku juttu tänne :) Kuulin eilen radiosta tän hitti vai huti biisin ja musta tää ei todellakaan oo mikään huti! Vai mitä mieltä te ootte? Muhun ainakin kolahti.


♥ Ninni

7 kommenttia:

Laura kirjoitti...

Mä tykkäsin kans tosta biisistä :)

Anonyymi kirjoitti...

vaikka ei varmaan helpotakaan niin täällä on muitaki vähän koulun suhteen epäonnistuneita ! mutta oon sitä mieltä et sun blogi ansaitsis paljon enemmän lukijoita :) tästä vaan ei varmaa moni tiiä :o

Ninni kirjoitti...

Laura - hih :)

Anonyymi - Kyllä toi tavallaan helpotti, että mulla on sielunsiskoja, mutta toisaalta taas hirvee ajatella, että jollain menee myös vähän heikommin :( Voi kiitos kovasti toi piristi jotenkin kauheesti :)

Jerry kirjoitti...

Älä luovuta koulun suhteen! Mä olin kans luovuttamaisillaan 3. vuoden 2 jaksossa ku wilmassa luki 60 kurssia. Huomenna mulla kuitenkin on se 75 ja valmistun. Roiku nyt mukana vaa hommassa äläkä anna muitte juttuje latistaa, voin sanoo että se fiilis on iha huikee sitte ku hommat alkaa loksahtelee kohillee! Tsemiä!

Ninni kirjoitti...

Jerry - Voii kiitos paljon tsempistä Jerry, mutta mä joka tapauksessa oon vaihtamassa koulua ja oon tuolla lukiossa tän jakson vaan sen takia, että saisin helpotusta seuraavaa koulua varten, joten en nyt oo saanu hirveemmin tota motivaatiota kerättyä mistään :( pitää nyt katella miten tässä käy!

Anonyymi kirjoitti...

Saanko kysyy, et mihi oot hakemassa sit seuraavaks opiskelee? :) Sun blogi on ihan huippu ja oikee päivän piristys!

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hain hiusalalle tänne ja Kuopioon, kauppikseen tänne ja Jämsään sekä Priimukseen. Kiva kuulla, että pidät! Kiitoksia paljon :)