16.5.2011

Where are the feelings?

Äh mua ärsyttää, kun kaikki on ihan fiiliksissä Suomen voitosta! Mä en ymmärrä mua toi ei nimittäin hetkauttanu ei sitten mitenkään ja jotenki mä jo tiesin, että Suomi kuitenki voittaa Ruotsin. En tiiä mistä ihmeestä tää nyt johtuu, koska mä kuitenki tykkään ihan sikana kattoo lätkää ja yleensä jos Suomi on edes vähän menestyny, nii oon ollu ihan intona aina.. Mäki haluisin fiilistellä ja lähtee juhlimaan, mut mulla vaan ei oo sitä fiilistä missään argh! :D


Mutta nyt asiasta kolmanteen eli siis siihen, että mulle iski nyt ihan jäätävä paniikkikohtaus! Tajusin nimittäin justiin, että mulla on lauantaina tanssin kevätnäytös ja meillä on tänään vikat treenit ouuunou enkä mä vielä osaa kaikkea..kotiläksyjä siis paljon luvassa!


Toivottavasti huomenna ois vähän kivempi päivä eikä satais tuollai vettä niinku tänään :( masentavaa..ja mulla on muuten huomenna vapaapäivä eli ehdin postaillaki jotain mukavaa taas pitkästä aikaa! Mä lähden tästä nyt syömään ja kattomaan pikkukakkosta heheh moikkamoi!

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

oiii mitä tanssia sä harrastat? :) ite kans tanssin harrastaja, oli just näytökset, hyvin meni;)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - siis mä en oikee itekkää tiedä mitä se on, mut vähän sellasta streetnykäri tyylistä :) tosi kivaa! Oijoi hyvä homma ;) mitä tanssia sä harrastat ?

Anonyymi kirjoitti...

Minkä ikäistä porukkaa sun tanssissa on? Onko kiva ryhmä, hyviä tyyppejä ja hyvä henki koko ryhmässä? :)Osaako kaikki tanssia?

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - 15-19 :) Joo on kyllä kiva ryhmä ja kaikki on hyviä tyyppejä! Yli puolet tosta ryhmästä on ollut mun kavereita jo ennen kun aloin tanssimaan ja valmentajakin on ollut mun kaveri jo monta vuotta :D Ryhmähenki vois toki olla parempi ja ois kiva hengata enemmänkin yhdessä :) haha joo kyllä kaikki osaa! toi on kyllä tollanen alottelijoiden ryhmä, mut silti :)