22.5.2011

Ötökkäkammo

Johan on ollut aurinkoinen sunnuntaipäivä. Heräsin tavallista aiemmin ja menin pihalle syömään aamupalaa sekä tietty nauttimaan auringonpaisteesta. Iskä ajoi siinä samalla nurmikkoa ja mä sit lopuks siistin vielä vähän sen työtä ja leikkelin saksilla kaikki pitkäks jääneet hapsut!


Siirryin ottamaan aurinkoa ja jouduin koko aika juoksemaan jotain öttiäistä pakoon. Sain lopulta rauhan ja siinä iloisena otin aurinkoa, kunnes mun silmiini osui tämä ällöttävä otus!! Se oli ISO ja näin läheltä katsottuna karvainen hyyi kattokaa ny :( Mä en ymmärrä miks mä pelkään niin paljon kaikkia ötököitä. En voi sietää niitä yhtään ja kaikki ihan pienetkin saa mut värisemään kauhusta..vaikka ne ei tekiskään mitään mutku ne vaan on niiin rumia.


Mä innostuin vielä sit kuvailemaan vähän kukkia ja leppäkertun sukulaisia :)


Kuvailujen ja auringonoton jälkeen mä autoin äitiä ruuanlaitossa pilkkomalla vähän ruohosipulia ja tilliä kermaviilin sekaan. Istuttiin koko perhe ruokapöydän ääreen ja nautittiin hyvästä ruuasta nam! Mä en osaa sanoo, mikä noista mun lautasen antimista on kaikkein parasta, kun mä pidän noista kaikista. Jälkkäriks oli vähän tiikerijätskii kinuskikastikkeen, strösselin ja keksin kera :)


Olipas harvinaisen kiva sunnuntai! Mulla ei oo ollut tylsää vielä kertaakaan tän päivän aikana :) Nyt mä voisin kyllä kaivaa hyppynarun jostain tuolta kaapinpohjalta ja mennä tohon ulos vähän urheilemaan.

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

siis voi että sä oot ihan mun lempibloggaaja ! sulla on sisältörikkaita postauksia, oot SAIRAAN kaunis ja oot niin aurinkoinen aina :D hihihiii on niin huippua aina ku oot päivittäny ja tuun iloseks sun postauksista :D joo en oo mikään hullu vainoaja haha, mut halusin vaan kertoa että sulla on kaikista kivoin blogi ikinä!

-R

Anonyymi kirjoitti...

kyllähän sitä ehtii bloggailla ja panostaa, kun ei tee mitään muuta ;)

Anonyymi kirjoitti...

oot kyl oikeesti tosi kiva bloggaaja koska kirjottelet tänne tosi usein ja muutenki oot tosi mukavan olonen :) tää ois vaan tämmönen toive mut voisitsä joskus tehä vaikka jonku postauksen missä listaat vaikka 10 sun lempibiisiä,kaveria,ruokaa,tv ohjelmaa jne.. :)
ps. oot tosi luonnonkaunis ! :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Et tiedäkkään kuinka kiva toi oli kuulla ja piristit nyt kyllä kummasti mun päivää :) Kiitos sulle ihan hirmu paljon ja kiva jos tykkäät!

Anonyymi - Mun mielestä toi MITÄÄN muuta oli nyt vähän huono ilmaus, mutta oot kyllä ihan oikeessa sen suhteen, että mulla on aikaa, kun mä en nyt koulussa käy. Mutta eikö se oo vaan ihan hyvä juttu - periaatteessa ;)

Anonyymi - Kiitoksia paljon myös sulle :) Ja tottakai mä voin tehdä tuommosia postauksia! Ihanaa lisää ideoita, kiitän näistä ;)