18.5.2011

Pihatalkoot

Tajusin taas tänään tuhannennen kerran kuinka tylsää mun elämä oikeesti onkaan! Mä lojun vaan päivät pitkät kotona ilman mitään tekemistä..tai no onhan toi äiti latonu mulle vaikka millä mitoin hommia, mut nekin jää tekemättä. Kuinka laiska ihminen voikaan olla!? Mun tän päivän suurin suoritus on osallistuminen talonyhtiön pihatalkoisiin :D Tämmösissä vetimissä mä tuolla pihalla pistin menemään!


Voi kylläpä nyt tuli siistiä jälkeä kun mä olin asialla ;) Eivaa en mä tuolla puskissa jaksanu kovin kauan pyöriä, joten tulin sisälle kattelee välillä Stagea ja sitten käytiinkin jo ruokajuomapuolen kimppuun. Alkuun satoi hieman vettä, mutta onneks illasta se aurinkokin päätti vähän pilkistää ja päästiin nauttimaan hyvästä säästä sekä ruuasta. Eikä tietenkään unohdeta hyvää seuraa! Taivasta koristeli toi kuumailmapallo, joka lenteli tosi matalalla :)

♥ Ninni

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

justjoo,noin kaunis pihatalkoovaatteissaki! ja ah mitkä hiukset<3

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha nojaa tollaset rämppävaatteet ja kumpparit oli pakko saada jalkaan! :D kiitos sulle :)