24.5.2011

Get ready to jump

Hoi kaikki jotka vihaa juoksemista! Mulla on tässä uusi kivempi muoto juoksun tapaiseen treeniin ja rasvanpolttoon nimittäin hyppynaru :D Ite tulin justiin ulkoo hyppimästä ja nyt täytyy tokaista, että tästä tulee mun uusi treenaamis tapa! Kuten varmaan on tullut jo selville, mä en pidä juoksemisesta en sitten alkuunkaan, mutta toi hyppiminen oli tosi kivaa, koska siinä sai tehtyä niin paljon erilaisia variaatioita :) Oli kyllä äärimmäisen nolo, kun tohon ulos tuli hääräämään jotain nuorehkoja huoltomiehiä ja mä siinä puolipukeissa, hikihatussa koitan treenata. Ne vaan nauro mulle :(


Kävin siis ostamassa eilen hyppynarun ja hintaa löytyi vaivaiset kuusi euroa. Vetäsin äitin vanhat Niken tossut jalkaan ja kyhäsin nopeen lettikampauksen, että hiukset pysyy kiinni koko treenin ajan. Meinasin alkuun tehdä intervalliharjoituksen eli esim. 20 sekuntia maksimisykkeellä ja 10 sekuntia taukoa/rauhallista hyppelyä x 8 vois toimia! Päädyinkin sit vaan johonkin omamuotoiseen treeniin eli 60 hidasta tuplahyppyä ja sit 60 nopeaa hyppyä tän jälkeen 55 hidasta ja 55 nopeaa jne. Tietenkin pienet tautot välissä, mut tää tuntu aika toimivalta! Kannattaa kokeilla siis :)

Sit tähän loppuun vielä muutama juttu, mitä eilen tuli hankittua tolla samaisella ostosreissulla.


Ps. tajusin just, että mä oon kesälomalla?! Miksei musta tunnu yhtään siltä..
Pps. miten mä saan tunnisteet laitettua tähän blogiin?? Oon yrittäny vaikka mitä, mut ne ei vaan tuu näkyviin tohon enkä voi muokata niitä :(

♥ Ninni

4 kommenttia:

Sara kirjoitti...

Kun kirjotat postausta ja oot siis siinä "uusi teksti"-kohdassa, siinä itse tekstikentän alapuolella on kohta "tunnisteet", niin kirjotat vaan siihen jotain niin siitä tulee tunniste :D

Anonyymi kirjoitti...

tosi hyvä postaus ja hyppynaruhyppely on kyllä oikeesti kivaa ja tehokasta:)tykkään sun blogista tosi paljo ja ihana ku postailet niin usein ja kivoja asioita!

Ninni kirjoitti...

Sara - Ei vitsi miks mä en oo aiemmin tajunnu tota!! :D Kiitos ihan sikana sulle :)

Anonyymi - Jee kiitos :) kiva jos tykkäilet !

matilda kirjoitti...

oot söpöliini, mäki haluisin hyppynarun!
ja mulla on samaa shamppoota, ajattelin et täytyy kertoo kun tuli spesiaali olo kun oon kerta näin kaukana ja silti samaa!!!
<3 ikävä sua nippana