18.5.2011

Grr..

Siis voi hemmetti mun piti tänään tehdä teille toivottu kaveripostaus, mutta siinä kuvia selatessa tajusin, että mulla ei oo oikeestaan mitään kuvia joistakin mun kavereista! Joudutte siis sitä oottamaan hieman vielä pahoittelut siitä :( Mä innostuin tänään jopa vähän meikkaamaan ja ottamaan jonkinmoisia kuvia. Ja toi ihana leopardikuosinen playsuit oli eka kertaa käytössä jei!

Aapua kattokaa mikkä demonisilmät!! :D

Voisitko ihana aurinko näyttäytyä taas pitkästä aikaa. Koko tää viikko on ollut ihan hirveän kolee ja mulla alkaa pikku hiljaa olee jo aurinkoa sekä lämpöä ikävä! Onneks lähdetään sinne Bulgariaan jo 24 päivän päästä apua ihanaa :) Tänään tuli ihan hirvee matkakuume tietokoneen kuvakansioita selaillessa..

♥ Ninni

4 kommenttia:

Ina kirjoitti...

Ihania söpöläisiä kuvia, etenkin ruokakoostumukselta toi ensimmäinen muffinsi.. <3 omnomn! Ja vitsit miks oot noin kaunis, voi luoja! Noi playsuitit on älyttömän käteviä ja rentoja päällä :> Itekki ihan innolla odotan kesäistä ulkomaan matkaa, eikä vanhojen lomareissujen kuvien selailu lievennä innokkuutta yhtään..

Laura kirjoitti...

ihana toi mustavalkonenkuva! oot tosi nätti :)

Anonyymi kirjoitti...

ihania kuvia ja oot iha hullun kaunis! plus että sun blogi on tosi hyvä:)

Ninni kirjoitti...

Ina - Joo mä vähän ensin epäilin miltä se maistuis, mut se oli oikein hyvää ;) Phah kiitos sulle kaunokainen <3 Mihin päin sä oot hei lähdössä?

Laura - Voi kiitos tyty sinä olet :)

Anonyymi - Oi hirmu kiva kuulla :) kiitos!