14.5.2011

Friday 13.

Moikkamoi kaikki! Mun piti postailla jo eilen, mutta oli niin paljon kaikkea muuta tekemistä, että se vähän jäi :( Sellanen ilmotus asia vaan, että mä olen SEINÄJOELLA?! Tuli taas tällanen vähän extempore reissu. Mä pakkasin vaan kimpsut ja kampsut kasaan, ja lähdin aamupäivän taajamajunalla tänne. Junamatka meni ihan hyvin, vaikkakin oli hieman tylsää, sillä istuin sakset kädessä lähemmäs kolmea tuntia ja leikkasin kakshaarasia mun hiuksista..että sellasta kivaa! Onneks juna oli aika tyhjä ja sain vallattua itselleni tollasen neljän hengen paikan.


Eilen oli kyllä huippu päivä! Käytiin mun ihanan ystävän kanssa kiertelee vähän Seinäjoen keskustaa, mitä en ollutkaan muuten ennen nähny. Me ihmeteltiin, että miks joka paikassa oli jotain tarjoilua ynnä muuta, mutta ei saatu vielä vastausta tähän. Yhdessä kaupassa oli ilmapalloja sekä kakkukahvit tarjolla plus sellanen äärettömän söpö oravamaskotti, josta en kehdannu ottaa kuvaa, ois vissiin pitäny. Toisessa paikassa jaettiin ilmaisia ruusuja, jos vastasi johonkin viiden-kysymyksen-mittaiseen-kyselyyn.


Voi että ku mä jotenki nyt tykästyin tähän Seinäjoen maisemaan! Ihania pikku polkuja eikä yhtään ylämäkeä missään :D Mä en vieläkään ymmärrä, että miten se voi olla mahdollista..Jyväskylässä ei muuta olekkaan kuin ala- ja ylämäkiä. Näin muuten eilen ekan kerran elämässäni fasaanin!! Olin ihan innoissani siitä, koska en vielä muutama vuosi sitten tiennyt, että niitä edes olisi Suomessa :D

Ai että toi torni oli pelottava noin vierestä katsottuna!

Illalla me sit vaan katottiin Suomen peli, joka muuten oli ihan huippu peli hienoine maaleineen, ja painuttiin sen jälkeen pehkuihin. Ei sen kummempi päivä, mutta silti mukava. Jotenkin hirveen piristävää nähä välillä vähän muitakin maisemia kuin pelkkää arkista Jyväskylää :)

Ps. Ihmettelen syvästi miten mulle ei käynyt eilen mitään karmaisevaa, vaikka oli perjantai 13! Onko jollekin teistä sattunut jotain kummallisuuksia eilen?

♥ Ninni

6 kommenttia:

Enna kirjoitti...

haha sillonkun mä vuios sit olin seinäjoella niin näin ekankerran fasaanin :D

Ninni kirjoitti...

Enna - haha ai että ku voi olla typerä lintu!! :D outoo, ettei Jyväskylässä oo

Anonyymi kirjoitti...

asun 20km jyväskylästä ja täällä on iha hullusti joka vuos fasaaneja! aika outooo...:D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Siis mitä hittoo miks mä en oo ikinä nähny!! :DD

Anonyymi kirjoitti...

joo noi fasaanit on ihan kauheita! ekan kerran, kun ne auton eteen hyppäs ni hyi :-D

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hyi kauhee! Niistäkää mitää hyvää seuraa ja kuulostavatki hirveiltä :D