22.5.2011

Let's dance Let's move

Nyt on sit tanssit tanssittu ja oikeen hyvin meni plus mikä tärkeintä OLI KIVAA! Mä saavuin paikalle vähän myöhässä, koska jäin kotiin väkertämään noita lettejäni ja sit pyöräillessä en päässyt oikeen eteenpäin hirveän vastatuulen takia!! Mutta perille päästiin. Oli hirmu kiva nähdä myös muiden ryhmien esityksiä, kun ei niitä aiemmin ollut ollenkaan nähnyt :) Siellä oli myös kolme sellaista pientä breikkaripoikaa ja arvatkaa vaan rakastuinko mä niihin..awws. Päivän kuvasaldo jäi minimaalisen pieneksi eikä mulla ole itse meidän eikä muiden tanssista yhtään kuvaa, MUTTA saatan saada joitakin kuvia ihan niiltä oikeilta kuvaajilta jonkin ajan kuluttua! Mä oisin pistänyt tänne yhden kivan videon tuolta, mutta jostain syystä youtube ei hyväksy sitä :(


Onnistuneen päivän jälkeen ilta jatkui mitä mukavimmin, kun mentiin tytsyjen kanssa Lotalle hengaamaan :) Laittauduttiin, syötiin vähän tortilloja ja pelattiin tietovisaa. Suunnattiin loppu illaksi keskustaan katselemaan tätä Jyväskylän menoa, koska täällä oli Yläkaupungin Yö. Oli tosi kiva keli ja ihmisiä oli kertynyt kaupunkiin paljon.


Kirkkopuisto on täällä semmoinen paikka mihin yleensä kaikki ihmiset kerääntyy. Jotenkin mä tykkään hirveästi tosta puistosta, koska siellä on söpöjä pikkupolkuja ja patsaita sekä kauniita puita yms. :) Yhdet miehet pörräs siinä meidän ympärillä ja kun ne oli tekemässä lähtöään, niin yksi niistä pyys mut sen luo ja anto käyntikorttinsa haha :D Sara meni sitten heti niiden lähdettyä soittamaan siihen numeroon great!

Meidän oli vielä tarkotus lähteä käymään baarissa, mutta jotenkin ei vaan selviydytty sinne asti. Ulkona rupes tuntumaan vähän kylmältä puolen yön aikoihin, joten mä päätin lähteä kotiin nukkumaan. Kotona mua odotti pizza ja Sex and the City. En siis päässyt ihan heti nukkumaan, vaan mun oli pakko haukata hieman hiukopalaa ja katsoa tv:tä.


♥ Ninni

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

hei oliks toi teijän tanssiesitys kuokkalan koulussa? :) näyttää nii tutuilta noi penkit ! -sara m

Anonyymi kirjoitti...

mitä mää oikee lagaan tuolla yhessä kuvassa, kiva.... :DD mut jee oli kivaa - anna

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Jooo oli ne siellä! :D

Anonyymi - haha ai tokassa kuvassa :DD sä angstaat! jep ;)