17.5.2011

Number one chick when I step out on the scene

Hups mä nyt vasta muistin, etten oo muistanu tehdä postausta tosta kaks kuukautta sitten olleesta hiusmallijutusta!! En oo kyllä itse asiassa saanut vieläkään niitä oikeita kuvia, mutta tässä olis kuitenkin muutama kuva mitkä löytyivät mun kamerasta. Toivottavasti mä nyt joskus edes saan ne toisetkin kuvat ne oli nimittäin hienoja :)


Mentiin aamusta siis tollaseen "studioon" ja siellä meidät sit pistettiin oikeen koreiks ja otettiin nätit kuvat kaikista..:D Ja siis syy siihen miks me edes mentiin tonne oli se, että Jyväskylän ammattiopiston hiusalan opiskelijat tarvitsi hiusmalleja johonkin niiden projektiin :) Meitä malleja tais olla yhteensä 8 kappaletta ja niistä kaks oli munkin tuttuja eli Henni ja Linkku! Tästä lähtee pienoinen ehostus ;)


Sitten päästäänkin näihin kuvailuihin. Kaikista malleista tehtiin joitain julkisuuden henkilöitä.


Linkusta tehtiin siis Lady Gaga ja Hennistä 80-luvun Madonna. Noista tuli niin yhdennäkösiä mun mielestä. Kattokaa nyt tota Henniäki ihan ilmiömäinen MADONNA! Oikeesti tuntu siltä, että Madonna ois seisonu siinä vieressä - hui :D Hyvää työtä siis opiskelijoilta!


Mulla ei oo itestäni yhtään kuvaa ja ihan hyvä vaan olin nimittäin oikeen kauniin näkönen :D Musta tehtiin siis Marilyn ja arvatkaa vaan oliko vaikee olla siinä kuvattavana, kun piti olla seksikäs, surullinen, laiskakatseinen, iloinen, viettelevä ja kaikkea muuta samaan aikaan!!

Mä olin ajatellut tehdä vielä jonkun toisen postauksen tänään, mut katsoo nyt ehdinkö, kun siitä tulee aika pitkä ja mulla on tänään treenit! Eli jos sitä ei siis tänään täällä näy, niin se ilmaantuu tänne kyllä heti huomenissa :)

♥ Ninni

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

waaau on kyllä samaa näköö! jos saat itestäs noita kuvia ni laita sitte tänne ois kiva nähä:)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - eikös :) Joo tottakai laitan, jos vaan ne joskus saan!

Anonyymi kirjoitti...

Phii Linkku tässä moi :) Laitoin tolle Miralle viestiä niistä kuvista ja se sano et kesäloman alkuun mennessä pitäs sen niitten projektin olla ohi, eli sitten sais kuvia. Ja sitte jos ei kuulu niin saadaan alkaa kyselemään :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Hei jes Linkku!! Mä en ees tienny, et mistä me niitä voitais saada, mut jeajea ilmottele mulle sit ;)