29.5.2011

Bowling

Jehei täällä taas! En oo pariin päivään päivitellyt tänne mitään, koska Visa oli meillä tän viikonlopun kyläilemässä. Kameran kuvasaldo näytti jääneen aika pieneksi, joten kuvia ei nyt ihan hirveästi ole luvassa, mutta muutama tarina kuitenkin luettavaksi niiden sijaan. Perjantaina mä olin jotenkin kummallinen, kun heräsin jo kahdeksalta ihan itsestään ja rupesin katselemaan lastenohjelmia. Tän jälkeen mä lähdin ulos hyppimään hyppynarulla ja juoksin mäkijuoksua?! Mä en tiedä mikä sai mut innostumaan tosta mäkijuoksusta, sehän on ihan hirveetä..:D Lopuks mä tein vielä vähän lihaskuntoa. Semmonen jumppapäivä toi perjantai siis plus kävin illalla hakemassa Visan asemalta.

Eilen me käytiin Visan sukulaisten luona ja voi herranjestas mulle iski hirvee vauvakuume, kun niillä oli kaksi pientä lasta! Toinen oli 1-vuotias ja toinen 6 vuotta vanha :) Miksei mulla voi olla tommosia pieniä serkkuja joita sais aina välillä hoitaa..Noh joka tapauksessa tän visiitin jälkeen me lähdettiin käymään keskustassa. Kierreltiin vähän kauppoja ja käytiin subissa hakemassa suuhun pantavaa. Lopuks mentiin ostamaan mulle uutta eyelineriä, jota mä en sit lopulta saanutkaan, kun mun kortissa oli jotain vikaa..kyllä pisti ärsyttään :(


Äiti oli varannut illaksi keilaradan Hutungista. Pyydettiin mun kummit mukaan ja lähdettiin porukalla kumoamaan keiloja. Huomasin illan aikana, että mua ei oo luotu keilaajaksi, kun melkein kaikki johti mua about sadalla pisteellä..:D Mutta oli silti kivaa ja sain mä sentään yhden paikon ja kaadonkin tehtyä ;)


Illalla syötiin vielä vähän tortilloja ja katsottiin telkkarista Mami hoitaa, kunnes olikin aika mennä nukkumaan. Ja jes nyt mä pääsenkin tähän jännään yölliseen tapahtumaan!! Eli siis viime yönä mulla oli jäänyt ikkuna auki ja tossa ikkunan vieressä on tie. Kolmen aikaa yöllä mä kuulin puhetta ulkoa ja rupesin ihmettelemään, että kuka hitto on tähän aikaan yöstä ulkona. Näin kaksi nuorta poikaa, jotka salamyhkäisesti kiertelivät mun naapurin sedän hienoja autoja ja vilkuilivat koko ajan ympärilleen ja mä seurasin sälekaihtimien välistä hyvin jännittyneenä ja huvittuneena tätä tapahtumaa.. Lopulta pojat (jotka eivät siis todellakaan asu mun naapurissa) menivät yhtien mun naapureiden takapihalle hiippaillen ja tästähän mä en pitänyt, joten päätin rynnätä pihalle mun söpöissä yövaatteissa. Arvatkaa vaan tuliko pojille pieni hoppu, kun mut näkivät :D Juoksivat varmaan Helsinkiin asti karkuun. Nyt täytyy kyllä sanoa, että oli harvinaisen hauska olla pilaamassa toisten ilo! Mut jes ihanaa tämmöstä pientä jännitystä mä kaipasinkin mun elämään, vaikka ei tää nyt niin jännää ollutkaan, mut kuitenkin :D Mä odotin, että ne pojat ois tullu takas niin oisin saanu soittaa poliisit paikalle. Onneks tolla naapurin sedällä on kamera ulkoseinässä, joka tallensi kaiken tapahtuneen hah :)

Eipä tästä viikonlopusta nyt oikeen muuta tarinoitavaa sitten olekaan. Tosta kysymyspostauksesta nyt vaan vielä sen verran, että teillä on vielä tää päivä aikaa heittää kysymyksiä, koska vastaukset tulee huomenna! Huomiseen siis ;)

♥ Ninni

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vähä nauroin tuolle yölliselle reissulle!! :D Hahah, ihan mahtavaa ku pojat joutu lipettiin.. Muuten jos saan kysyä kuka toi Visa on? ;>

Anonyymi kirjoitti...

namiii noi karkit on ihania :p

Anonyymi kirjoitti...

samaa kysyisin että kukas toi visa on?::) kiva postaus ja haha hyvä ninni ku säikäytit ne :D

Sara kirjoitti...

haha voin kuvitella poikien ilmeet :DD minkä subin muuten otat yleensä? :)

ps. käy tsekkaa munki blogi http://sara-undermyumbrella.blogspot.com/ :)

Ninni kirjoitti...

Anonyymi - Haha joo se oli kyllä aikamoista viihdettä :D Se on mun mies!

Anonyymi - NII ON! niistä tuli mun lemppareita :D

Anonyymi - ois vaan pitäny juosta ne kiinni vielä ja vähän kouluttaa!

Sara - ;D hih! Ööm vähän vaihtelee, mut useimmiten kanateriyaki tai grillattukananrinta :) Oii vitsi pitää käydä kattoon!